ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
FORMATION OF READINESS FOR PROFESSIONAL MOBILITY AS AN URGENT PROFESSIONAL TRAINING PROBLEM OF FUTURE SOFTWARE ENGINEERS |
|
Creator |
Теремінко, Л. Г.; старший викладач кафедри іноземних мов за фахом Національного авіаційного університету |
|
Subject |
професійна підготовка та професійна діяльність фахівців з інженерії програмного забезпечення; готовність до професійної мобільності майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення.
316.444.5:378-057.4:004.42(045) professional training and professional activities of software engineers; readiness for professional mobility of future software engineers — |
|
Description |
В статті розглянуто особливості професійної підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення, з’ясовано актуальність дослідження готовності до професійної мобільності майбутнього фахівця з інженерії програмного забезпечення» та специфіку її формування в процесі навчання у вищому навчальному закладі.
The article analyzes of the current state of the IT industry in Ukraine, the problems of qualitative training of IT specialists, considers the peculiarities of professional training of software engineers. The analysis of the software development industry proves the urgency of the study of the readiness for professional mobility of the future software engineer, which we view as the ability to actualize his potential abilities to adapt to the rapid changes in the professional sphere, formed on the recognition of the necessity of this quality for successful professional realization and as the result of a high level of professional competence, desire to develop professionally and achieve success. The Ukrainian branch standards of higher education in software engineering, the curricula for training software engineers at the National Aviation University are examined with the aim of identifying the peculiarities of vocational training and the possibilities of forming readiness for professional mobility of these specialists in the process of studying at a higher educational institution |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12521
10.18372/2411-264Х.10.12521 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 139-145
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 139-145 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 139-145 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|