OCCUPATIONAL TRAINING OF THE STUDENTS OBTAINING MASTER’S DEGREE IN THE INSTRUCTIONAL FIELD IN UKRAINE: CHALLENGES, PROBLEMS, FINDINGS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
OCCUPATIONAL TRAINING OF THE STUDENTS OBTAINING MASTER’S DEGREE IN THE INSTRUCTIONAL FIELD IN UKRAINE: CHALLENGES, PROBLEMS, FINDINGS
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПРОБЛЕМИ, ЗНАХІДКИ |
|
Creator |
Бобрицька, В. І.; доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова |
|
Subject |
educational policy; educational and occupational curriculum; Master in the instructional field; occupational training
— магістр у галузі освіти; магістр освітніх наук; освітня політика; освітньо-професійна програма; професійна підготовка 378.1 (4-13) |
|
Description |
The article analysis conceptual along with organizational and scientific approaches applied to occupational training of students obtaining the Master’s degree in the instructional field at the tertiary educational establishments of Ukraine with regard to the context of the latest requirements of the state, society and instructional community; it consolidates the best practices of training of instructional experts at the National Pedagogic University named after M. P. Drahomanov; it addresses the insights into the content of educational and professional curriculum of Master’s Degree programme intended to the instructional field for the specialty referred to as 011 «Instructional/Pedagogic sciences», specialism «Educational Policy».
У статті здійснено аналіз змістових та організаційно-наукових підходів до професійної підготовки магістрів у галузі освіти у вищих навчальних закладах України в контексті сучасних запитів держави, суспільства і освітянської спільноти; узагальнено досвід підготовки освітніх експертів у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова; схарактеризовано зміст освітньо-професійної програми з підготовки Магістра освітніх наук за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» спеціалізацією «Освітня політика». |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12457
10.18372/2411-264Х.10.12457 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 14-19
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 14-19 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 14-19 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|