Запис Детальніше

ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ УСНОГО ДВОСТОРОННЬОГО ПЕРЕКЛАДУ НА ОСНОВІ РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ УСНОГО ДВОСТОРОННЬОГО ПЕРЕКЛАДУ НА ОСНОВІ РАМКОВОЇ ПРОГРАМИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DISTANCE LEARNING COURSE IN BLENDED BILATERAL INTERPRETING EDUCATION BASED ON NATIONAL ESP CURRICULUM
 
Creator Гурєєва, Л. В.; викладач кафедри англійської мови
технічного спрямування №1, факультет лінгвістики,
НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського»
 
Subject дистанційний курс; змішане навчання; інформаційно-комунікаційні технології; мікронавчання; навчальна платформа; усний двосторонній переклад
378.147
distance learning course; blended learning; information and communication technology; microlearning; educational platform; bilateral interpreting

 
Description Стаття присвячена актуальним питанням технології розробки дистанційний курсів та поєднання традиційних елементів навчання із сучасними методами. Автором визначено необхідність розвитку змішаного навчання з метою підвищення рівня перекладацької компетентності студентів мовних спеціальностей. Описано розроблений дистанційний курс для студентів Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з елементами мікронавчання для формування навичок та розвитку й удосконалення умінь усного двостороннього перекладу для студентів завершального етапу бакалаврату спеціальності 035 «Філологія». У роботі викладені основні проблеми сприйняття дистанційних курcів студентами та викладачами, а також описані шляхи вирішення виявлених проблем з метою ефективного впровадження курсу в практику викладання у вищій школі для підвищення конкурентоспроможності студентів на сучасному ринку перекладу.
The article is dedicated to the modern issues of technology development and distance learning courses combining traditional elements with modern teaching methods. The author has identified the need for introducing blended learning to enhance translation competence of foreign language students. The distance learning course with microlearning elements developed for students of the National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute” to improve the bilateral interpreting skills of the final-year undergraduate students (035 Philology) is described. The paper outlines the main problems of perception of distance courses describing the solutions for the effective implementation of the course in teaching practice
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12479
10.18372/2411-264Х.10.12479
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 42-46
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 42-46
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 42-46
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).