Запис Детальніше

УКРАЇНОЗНАВЧА СКЛАДОВА ЕКСКУРСІЙНО-ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title УКРАЇНОЗНАВЧА СКЛАДОВА ЕКСКУРСІЙНО-ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ
OF UKRAINIAN COMPONENT EXCURSION AND TOURIST ACTIVITY AS A HISTORICAL PHENOMENON AND EDUCATIONAL
 
Creator Дудка, Т. Ю.; кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри менеджменту
та інноваційних технологій соціокультурної діяльності
Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
 
Subject українознавство; екскурсійно-туристична діяльність; національне самовизначення; соціалізація; етнос
372.908
Ukrainian; excursion and tourist activity; national self-determination; socialization; ethnicity

 
Description У даній статті проаналізовано українознавчу складову екскурсійно-туристичної діяльності, як потужного навчально-виховного інструментарію досліджуваного історичного періоду. Шляхом аналізу історіософської сутності досліджуваного педагогічного феномену, окреслено багатовекторність його реалізації в соціокультурному просторі. Акцентується увага на пізнавальному потенціалі екскурсійно-туристичної діяльності, який сприяє активізації всебічному розвитку особистості.
This article analyzes the Ukrainian study component of excursion and tourism; as a powerful educational tool. By analyzing historiosophical essence of the educational phenomenon; outlined multi implement it in social and cultural space. Attention is focused on the cognitive potential of excursion and tourism; which helps enhance the full development of personality
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12482
10.18372/2411-264Х.10.12482
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 55-59
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 55-59
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 55-59
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).