СТРУКТУРА ТА ВЛАСТИВОСТІ ДІАЛОГУ-РОЗПИТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАЦІЇМАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СТРУКТУРА ТА ВЛАСТИВОСТІ ДІАЛОГУ-РОЗПИТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАЦІЇМАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
STRUCTURE AND PROPERTIES OF DIALOGUE-QUESTIONING AS A MEANS OF FOREIGN PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATION OF ADMINISTRATIVE MANAGERS |
|
Creator |
Медведчук, А. В.; викладач кафедри англійської мови гуманітарного спрямування №3 КПІ ім. Ігоря Сікорського |
|
Subject |
діалогічна єдність; діалогічне мовлення; діалог-розпитування; комунікативна функція; професійно орієнтована комунікативна компетентність; професійна підготовка менеджерів з адміністративної діяльності.
317. 315: 811.111:37 dialogical unity; dialogue speech; dialogue-questioning; communicative function; professionally oriented communicative competence; training of administrative managers — |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу результатів дослідження особливостей англомовного професійно орієнтованого діалогу-розпитування майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності. Розкрито особливості процесу навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності з урахуванням відмінностей у різних видах діалогічних єдностей та комунікативних ситуацій. Розглянуто основні види діалогів, залежно від їх комунікативної мети, критеріїв, сфер спілкування та комунікативних функцій. Визначено структуру діалогу-розпитування та найпоширеніші види діалогічних єдностей. На основі проведеного дослідження визначено основні вимоги до рівня сформованості англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі адміністративного менеджменту.
The article analyzes the results of the study of English professionally oriented dialogue-questioningfeaturesfor administrative managers. The features of the process of learning English professionally oriented dialogue speech of administrative managers; taking into account differences in various types of dialogical unity and communicative situations are revealed. The main types of dialogues; depending on their communicative purpose; criteria; areas of communication and communication functions are reviewed. The structure of dialogue-questioning and the most common types of dialogical unity are identified. On the basis of thestudywe defined main requirements for formation of professionally oriented English communicative competence of administrative managers |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12513
10.18372/2411-264Х.10.12513 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 97-101
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 97-101 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 97-101 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|