Запис Детальніше

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF FUTURE NURSES FOR PROFESSIONAL FULFILLMENT
 
Creator Сірак, І. П.; аспірант кафедри інноваційних
та інформаційних технологій в освіті
Вінницького державного педагогічного університету
імені Михайла Коцюбинського
 
Subject готовність до професійної самореалізації; майбутні медичні сестри;педагогічні умови.
378.094.147.091.33:61
steps; efficiency; methods; professional self-development; technology training of teachers for professional self-development

 
Description У статті охарактеризовано виокремлені у процесі аналізу психологічної; педагогічної; медичної літератури педагогічні умовиефективної фахової підготовки майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації; які відображають загальні освітні тенденції в підготовці майбутніх медичних сестер у своїй професійній діяльності:формування мотиваційних установок майбутніх медичних сестер на професійну самореалізацію засобами імітаційного моделювання;активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій;розробка і реалізація у медичному коледжі програми позааудиторних заходів; спрямованих на підготовку майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації та ін. Доведено; що успішність професійної діяльності залежить; безперечно; не тільки від професійних знань; умінь; комунікативної контактності; навичок; але й від професійної мотивації. Мотиваційні феномени є чи не найвагомішими внутрішніми умовами; що впливають на прагнення людини досягати успіху в діяльності. Показано; що засоби інформаційно-комунікаційних технологій є тими чинниками; що створюють необхідні передумови для виникнення внутрішньої мотивації діяльності особистості в умовах комп’ютерного навчання; особливо тоді; коли вони адаптовані до особливостей студентів; складу їхнього мислення; рівня наявних знань.
The purpose of research is the development; theoretical study and experimental verification of pedagogical conditions of formation of future nurses for professional fulfillment and methods of implementation of these conditions in the course of their professional education in medical colleges According to the subject; objectives; concepts and hypotheses; they are the  following research objectives:to analyze the state of the problem of professional fulfillment in philosophical; psychological; pedagogical aspects in the scientific literature; to make a definitive analysis of the concept of "readiness of future nurses for professional self-realization"; to clarify the criteria and levels of this readiness; to define and justify pedagogical conditions and model formation of future nurses for professional fulfillment; to develop a methodology for implementing of pedagogical terms of preparing future nurses to the designated activity and test its effectiveness experimentally; to develop educational materials for students; teachers of medical colleges  oncerning training future nurses for professional self- fulfillment. The hypothesis of the study is the assumption that the level of readiness of future nurses for professional self-fulfillment will increase because of their professional training focus in medical colleges to professional self- fulfillment and is provided by the formation of motivational attitudes of future nurses for professional self-realization with the help of simulation; cognitive activity of students by means of information and communication technologies; by development and implementation of extracurricular activities program in medical college to prepare future nurses for professional self-realization; by the creation of a reflexive-based environment in medical college; by application of methods of formation of readiness of future nurses for their  professional self- fulfillment in the educational process
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12519
10.18372/2411-264Х.10.12519
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 129-134
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 129-134
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 129-134
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).