Запис Детальніше

FACTOR COGNITIVE DISSONANCE IN PEDAGOGICS PHYSICAL EFFORT AND MOTOR ACTIVITIES

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FACTOR COGNITIVE DISSONANCE IN PEDAGOGICS PHYSICAL EFFORT AND MOTOR ACTIVITIES
ФАКТОР КОГНИТИВНОГО ДИССОНАНСА В ПЕДАГОГИКЕ ФИЗИЧЕСКИХ УСИЛИЙ И ДВИГАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ
 
Creator Вржесневский, І. І.; кандидат наук з фізичного виховання та спорту,
в.о. завідувача кафедри фізичного виховання та спортивної
підготовки Національного авіаційного університету,
Ракитина, Т. І.; майстер спорту, старший викладач, кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки Національного авіаційного університету
Пахомов, В. І.; майстер спорту кафедри фізичного виховання
та спортивної підготовки Національного
авіаційного університету
Дейнеко, І. В.; старший викладач кафедри фізичного
виховання та спортивної підготовки
Національного авіаційного університету
 
Subject cognitive dissonance; "bodily know-ledge"; laziness; motoring experience

когнитивный диссонанс; «телесное знание»; лень; двигательный опыт
378:37.03-057.87(045)
 
Description The article deals with the problem of cognitive dissonance in the physical effort of physical activity as a factor influencing the process of physical training of students studying youth. The aim of the article is to determine the possible manifestations and consequences of cognitive dissonance arising from students in relation to employment and education graphically own corporeality
Статья посвящена проблеме когнитивного диссонанса в области физических усилий двигательной активности как фактора, влияющего на процесс физической подготовки учащейся молодежи. Целью статьи является определение возможных проявлений и последствий когнитивного диссонанса возникающего у студентов по отношению к занятиям физическим воспитанием и собственной телесностью.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12461
10.18372/2411-264Х.10.12461
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 33-35
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 33-35
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 33-35
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).