КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
CONSTRUCTING OF CONTENTS OF EDUCATIONAL DISCIPLINES FOR PREPARATION OF FUTURE ENGINEERS IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT OF THE TECHNICAL UNIVERSITY |
|
Creator |
Рахманов, В. О.; кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету Алпатова, О. В.; кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету |
|
Subject |
майбутні інженери; навчальні дисципліни; освітньо-інформаційне середовище; етапи навчання.
378.147(045) future engineers; educational disciplines; educationally informative environment; stages of studies. — |
|
Description |
У статті визначені та проаналізовані особливості конструювання змісту навчальних дисциплін для підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. У роботі представлені етапи конструювання змісту навчальних дисциплін, які містять уточнені ідеї створення педагогічного процесу. Результатом навчання визначається сформованість креативної, продуктивної, розвинутої професійної особистості, здатної опановувати та використовувати сучасні інформаційні технології для підвищення якості власної професійної діяльності. Запропоновані підходи до конструювання змісту навчальних дисциплін дають можливість ефективно розвивати самостійність та свідомість у виборі бажаного та доступного рівня навчання, підвищувати якість їх освіти, забезпечувати об’єктивне визначення рівня підготовки майбутніх інженерів, а також вказують їм шляхи до подальшого вдосконалення знань.
The article identified and analyzed the features of the constructing content of educational disciplines to train future engineers in terms of educational information environment of the Technical University. This article presents the constructing stages of educational disciplines that include refined ideas of creating educational process. The proposed approaches to designing the content of educational disciplines enable effectively development of independence and consciousness in choosing of the desired level and accessible education, improvement of education quality, objective determining of the level of future engineers training and also specify them ways to further knowledge improvement |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12517
10.18372/2411-264Х.10.12517 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 118-124
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 118-124 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 118-124 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|