ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЗРОСТАННІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЗРОСТАННІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
FORMATION OF FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE AT THE PROFESSIONAL GROWTH OF TECHNICAL AND TECHNOLOGICAL SPECIALTIES STUDENTS |
|
Creator |
Яременко-Гасюк,, О. О.; канд. пед. наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова |
|
Subject |
формування іншомовної компетентності; інформаційно-освітнє середовище; діяльнісний підхід; компетентнісний підхід; творчий потенціал
378.011.3 – 051:62/69]:81’243 foreign language competence formation; informational and educational environment; activity approach; competence approach; creative potential — |
|
Description |
В статті говориться про важливість формування іншомовної компетентності як одного з ключових завдань, що сприятиме інноваційному розвитку вітчизняної освіти. В цьому ж контексті повинна проходити й фахова підготовка студентів техніко-технологічних спеціальностей (ТТС), які у майбутньому сприятимуть гармонійному входженню нашої країни у світову спільноту. Тому в основу реформування техніко-технологічної освіти доцільно було б покласти компетентнісний та діяльнісний (прагматичний) підходи, які разом з застосуванням новітніх інформаційно-комунікативних технологій в контексті інформаційно-освітнього середовища забезпечать ефективне зростання особистості студента не лише за рахунок отриманих знань, а й за рахунок надбання власного досвіду, розвитку творчого мислення. В статті надається модель формування іншомовної компетентності студентів ТТС в умовах інформаційно - освітнього середовища і характеристика кожного з її компонентів. Наголошується на важливості введення творчого компоненту, який саме зараз має відповідати за формулювання нових ідей та генерацію нового світосприйняття в процесі професійного зростання студентів ТТС.
The paper discusses the importance of the formation of foreign language competence as one of the key problems, the solution of which will contribute to the innovative development of national education. In the same context, we should do the training of students of technical and technological specialties (TTS), which in the future will determine the process of harmonious introduction of our country into the world community. Therefore, as the basis for the reform of technical and technological education, it would be advisable to put the competence and activity (pragmatic) approaches, which, together with the latest information and communication technologies in the information and educational environment context, ensure the effective growth of the student’s personality, not only due to the knowledge gained, but also through the acquisition of own experiences and development of creative thinking. The article provides a model of foreign language competence formation for TTS students in terms of information - educational environment and the characteristics of each of its components. The article noted the importance of introducing a creative component, which is now, in terms of reforming the educational system, should be responsible for the formulating of new ideas and generating new perception of the world in the process of professional development of TTS students |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12523
10.18372/2411-264Х.10.12523 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 149-154
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 149-154 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 149-154 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|