Запис Детальніше

ВИЩА ВІЙСЬКОВА ОСВІТА: ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ГАРАНТУВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИЩА ВІЙСЬКОВА ОСВІТА: ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ГАРАНТУВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ
HIGHER MILITARY EDUCATION: BASIS TO ENSURE AND GUARANTEE THE QUALITY OF MILITARY SPECIALISTS TRAINING
 
Creator Зельницкий, А. М.; канд. пед. наук, професор;
Національний університет оборони України
імені Івана Черняховського
 
Subject гарантування якості освіти; забезпечення якості освіти; компетентнісна модель; професійна компетентність; якість вищої освіти
355.233:006
assurance education guarantee; competence model; education quality; guarantee education quality; professional competence; quality of higher education

 
Description Статтю присвячено дослідженню феномену якості вищої військової освіти  та концептуальних засад щодо забезпечення  і гарантування якості підготовки військових фахівців у вищих військових навчальних закладах. В основу дослідження покладено результати проведення дефінітивного аналізу педагогічних категорій «якість освіти»; «забезпечення якості освіти»; «гарантування якості освіти». Розглянуто особливості їх впровадження в науковий обіг системи вищої військової освіти. Розкрито сутність; зміст; зв’язки і відношення педагогічних понять; що є складниками зазначених категорій. Акцентовано увагу на дослідженні ознак педагогічного поняття «професійна компетентність». Наголошено на необхідності розроблення концептуальних засад гарантування якості підготовки військових фахівців у вищих військових навчальних закладах. У ході дослідження застосовані такі теоретичні методи: системний аналіз і синтез філософських; психологічних; педагогічних джерел; узагальнення й систематизація теоретичних знань; а також методи аналогій; ідеалізації; абстрагування; що дозволило глибше розкрити сутність феномену якості вищої військової освіти та  підходів щодо її забезпечення  і гарантування.
The article is devoted to the research of the phenomenon of higher military education quality and conceptual basis to ensure and guarantee the quality of military specialists training in higher military educational institutions. This research is based on the results of the pedagogical categories definitive analysis of "education quality ";  "assurance education quality ";"guarantee education quality ". There are considered conditions for the inclusion of these categories in the military pedagogy thesaurus. The conditions of their inclusion Discusses the essence; content; communications and relations of pedagogical concepts that are components of these categories. The attention is focused on the study of the pedagogical concept of "professional competence". There is noted the need to develop pedagogical concept of guaranteeing the quality of military specialists training in higher military educational institutions. At this research the following theoretical methods are used: systematic analysis and synthesis of philosophical; psychological and pedagogical sources; compilation and systematization of theoretical knowledge and methods of analogies; idealization; abstraction; allowing to describe more deeply the essence of the phenomenon quality of higher military education and approaches with respect to its security and guarantee
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12484
10.18372/2411-264Х.10.12484
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 65-69
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 65-69
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 65-69
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).