Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26950/
|
|
Title |
Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
Бех, І. Д. Левківський, М. В. Музика, О. Л. |
|
Subject |
B Philosophy (General)
BF Psychology |
|
Description |
Автори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість.
|
|
Date |
2001
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26950/1/%D0%91%D0%B5%D1%85_%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20RECLAMA1.pdf
Вознюк, О. В. and Бех, І. Д. and Левківський, М. В. and Музика, О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти (11). pp. 92-100. |
|