Запис Детальніше

Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26950/
 
Title Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість
 
Creator Вознюк, О. В.
Бех, І. Д.
Левківський, М. В.
Музика, О. Л.
 
Subject B Philosophy (General)
BF Psychology
 
Description Автори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість.
 
Date 2001
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26950/1/%D0%91%D0%B5%D1%85_%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20RECLAMA1.pdf
Вознюк, О. В. and Бех, І. Д. and Левківський, М. В. and Музика, О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти (11). pp. 92-100.