Запис Детальніше

FEATURES OF TESTING OF INERTIALLY STABILIZED PLATFORMS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF TESTING OF INERTIALLY STABILIZED PLATFORMS
Особенности тестирования инерциальных стабилизированных платформ
Особливості тестування інерціальних стабілізованих платформ
 
Creator Sushchenko, Olha; National Aviation University
 
Subject
dynamic error; inertially stabilized platforms; operating characteristics; simulation; tested signals
629.3.025.2

динамическая погрешность; инерциальные стабилизованные платформы; эксплуатационные характеристики; имитационное моделирование; тестовые сигналы
629.3.025.2

динамічна похибка; експлуатаційні характеристики; інерціальні стабілізовані платформи; імітаційне моделювання; тестові сигнали
629.3.025.2
 
Description Purpose: the paper focuses on problems of testing of inertially stabilized platforms operated on ground vehicles. The main goal is to consider possibilities to test such systems using simulation. Methods: to solve the given problem methods of inertilal stabilization, creation of mathematical models and simulation are used. MatLab possibilities are taken into consideration. Results: testing of basic accuracy characteristics by means of simulation is considered. The appropriate mathematical models are developed. Presence of different modes during functioning inertially stabilized platforms is taken into consideration. The approaches to estimation of static and dynamic errors are given. The ways to set tested signals taking into consideration features of testing bench are considered. The possibility to estimate angular rigidity by the moment is proposed. Conclusions: the results of simulation of different tested signals are represented. Proposed ways to estimation of operating characteristics of inertially stabilized platforms allow decrease time and cost losses of testing. Obtained results can be useful for design of inertially stabilized platforms for vehicles of the wide class.
Цель: в статье рассматриваются проблемы проверок инерциальных стабилизированных платформ, эксплуатируемых на наземных подвижных объектах. Главной целью является рассмотрение возможностей проверок систем посредством использования имитационного моделирования. Методы: Для решения данной проблемы используются методы инерциальной стабилизации, методы создания математических моделей, а также имитационного моделирования. При этом учитываются возможности вычислительной системы MatLab. Результаты: рассмотрены возможности проверок точностных характеристик посредством моделирования. Разработаны соответствующие математические модели. Учтено наличие разных режимов функционирования инерциальных стабилизированных платформ. Представлены подходы к оценке статических и динамических погрешностей. Рассмотрена возможность оценки угловой жесткости по моменту. Рассмотрены способы задания разных тестовых сигналов с учетом особенностей испытательного стенда. Выводы: представлены результаты моделирования разных тестовых сигналов. Предложенные способы оценки эксплуатационных характеристик инерциальных стабилизированных платформ позволяют уменьшить временные и стоимостные затраты на тестирование. Полученные результаты могут быть полезны при проектировании инерциальных стабилизированных платформ для подвижных объектов широкого класса.
Мета: у статті розглянуто проблеми перевірок інерціальних стабілізованих платформ, які експлуатуються на наземних рухомих об’єктах. Головною ціллю є розгляд можливостей перевірок систем за допомогою використання імітаційного моделювання. Методи: для розв’язання цієї проблеми використовуються методи інерціальної стабілізації, методи створення математичних моделей, а також імітаційного моделювання. При цьому враховуються можливості обчислювальної системи MatLab. Результати: Розглянуто можливості перевірок точнісних характеристик засобами моделювання. Розроблено відповідні математичні моделі. Враховано наявність різних режимів функціонування інерціальних стабілізованих платформ. Представлено підходи до оцінювання статичних і динамічних похибок. Розглянуто можливість оцінки кутової жорсткості за моментом. Розглянуто способи завдання різних тестових сигналів з урахуванням особливостей випробувального стенда. Висновки: представлено результати моделювання різних тестових сигналів. Запропоновані способи оцінки експлуатаційних характеристик інерціальних стабілізованих платформ дозволяють зменшити часові та вартісні витрати на тестування. Отримані результати можуть бути корисними під час проектування інерціальних стабілізованих платформ для рухомих об’єктів широкого класу.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-04-12
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/12290
10.18372/2306-1472.74.12290
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 74, № 1 (2018); 61-67
Вестник Национального авиационного университета; Том 74, № 1 (2018); 61-67
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 74, № 1 (2018); 61-67
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e