Запис Детальніше

THEORETICAL ASPECTS OF DETERMINING AND FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS’ IN PHYSICAL REHABILITATION PROFESSIONAL IDENTITY

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THEORETICAL ASPECTS OF DETERMINING AND FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS’ IN PHYSICAL REHABILITATION PROFESSIONAL IDENTITY
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ЇЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
 
Creator Копочинська, Ю. В.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
 
Subject higher educational institution; professional training; professional identity; student; physical rehabilitation; specialist; development

вищий навчальний заклад; професійна підготовка; професійна ідентичність; студент; фізична реабілітація; фахівець; формування.
378:796
 
Description The article analyzes theoretical aspects of professional identity and its formation in a higher educational institution, considers professional identity as the main concept reflecting the essence of professional development of specialists in physical rehabilitation. The applied significance of these issues is exacerbated in the case of the need to determine the criteria for effective professional implementation of professionals working in the field of human-to-human relations
У статті проаналізовано теоретичні аспекти щодо професійної ідентичності та її формування у вищому навчальному закладі, розглянуто професійну ідентичність як основне поняття, що відображає сутність професійного розвитку фахівців з фізичної реабілітації. Прикладна значущість вказаних питань загострюється в разі необхідності визначення критеріїв ефективної професійної реалізації фахівців, які працюють у сфері відносин «людина – людина». У статті акцентується увага на теоретичному аспекті розвитку особистості майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Розкрито філософські принципи, на основі яких передбачається вдосконалити професійну підготовку майбутніх фахівців з фізичної реабілітації та спрямовувати розробку системи формування їхньої професійної ідентичності.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12556
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 74-79
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 74-79
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 74-79
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).