FORMATION OF TEACHER’ READINESS FOR WORK WITH SOMATICALLY WEAKENED PUPILS IN THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT SYSTEM
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FORMATION OF TEACHER’ READINESS FOR WORK WITH SOMATICALLY WEAKENED PUPILS IN THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT SYSTEM
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ З СОМАТИЧНО ПОСЛАБЛЕНИМИ УЧНЯМИ У СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ |
|
Creator |
Сємічєнко, В. А.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
somatic weakened children; elementary school pupil; theoretical model; readiness structure components; teacher readiness training program
— соматично послаблені діти; учні початкових класів; теоретична модель; компоненти структури готовності; програма підвищення готовності вчителів. 378.015.3 |
|
Description |
The article deals with the psychological problems with children who are often ill. Teachers turn out not to often realize it, and therefore do not provide the necessary help. The concept of teachers’ readiness for work with somatically weakened children is introduced, the corresponding theoretical model is proposed. Based on the results of empirical studies data on the formation of individual components of readiness is obtained. The program for increasing the level of primary school teachers’ readiness to interact with this category of pupils is offered, and the effectiveness of its implementation in the teachers professional development system is proved
У статті розглядаються психологічні проблеми, що виникають у дітей, які часто хворіють. Доводиться, що часто вчителі цього не усвідомлюють, а тому не надають таким дітям необхідної допомоги. Вводиться поняття готовності вчителів до роботи з соматично послабленими дітьми, пропонується відповідна теоретична модель. За результатами емпіричних досліджень отримано дані про сформованість окремих компонентів готовності. Пропонується програма підвищення рівня готовності вчителів початкових класів до взаємодії з цією категорією учнів, доводиться ефективність її реалізації в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12569
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 138-146
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 138-146 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 138-146 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|