Запис Детальніше

FUTURE PHILOLOGISTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE: ESSENCE OF THE CONCEPT, CONTENT, STRUCTURE

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FUTURE PHILOLOGISTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE: ESSENCE OF THE CONCEPT, CONTENT, STRUCTURE
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ: СУТНІСТЬ, ЗМІСТ, СТРУКТУРА
 
Creator Арістова, Наталія Олександрівна; доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри англійської філології Національного університету біоресурсів і природо-користування України
 
Subject competence; key competences; object competences; communicative competence; organizational skills; communicative skills; interaction; future philologists

компетентність; ключові компетентності; предметні компетентності; комунікативна компетентність; комунікативні здібності; взаємодія; майбутні філологи.
378. 147:811.111 (081)
 
Description In the article different approaches to comprehend the content, structure and essence of the concept “communicative competence» are given.  The essence of the concepts “competence», “key competences», “object competences», “communicative skills» are specified. The author defines the content, structure and essence of the concept “future philologists’ communicative competence». The structure of communicative competence which consists of four components is theoretically substantiated. The emphasis is made on motivational and value-based, cognitive, processual, resultative and reflective components.
У статті розглянуто різні підходи до розуміння змісту, сутності і структури поняття «комунікативна компетентність». Уточнено сутність понять «компетентність», «ключові компетентності», «предметні компетентності», «комунікативні здібності». Визначено зміст і сутність комунікативної компетентності майбутніх філологів. Теоретично обґрунтовано структуру комунікативної компетентності майбутніх філологів, що складається із мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального і результативно-рефлексійного компонентів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12524
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 9-15
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 9-15
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 9-15
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).