FUTURE PHILOLOGISTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE: ESSENCE OF THE CONCEPT, CONTENT, STRUCTURE
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FUTURE PHILOLOGISTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE: ESSENCE OF THE CONCEPT, CONTENT, STRUCTURE
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ: СУТНІСТЬ, ЗМІСТ, СТРУКТУРА |
|
Creator |
Арістова, Наталія Олександрівна; доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри англійської філології Національного університету біоресурсів і природо-користування України
|
|
Subject |
competence; key competences; object competences; communicative competence; organizational skills; communicative skills; interaction; future philologists
— компетентність; ключові компетентності; предметні компетентності; комунікативна компетентність; комунікативні здібності; взаємодія; майбутні філологи. 378. 147:811.111 (081) |
|
Description |
In the article different approaches to comprehend the content, structure and essence of the concept “communicative competence» are given. The essence of the concepts “competence», “key competences», “object competences», “communicative skills» are specified. The author defines the content, structure and essence of the concept “future philologists’ communicative competence». The structure of communicative competence which consists of four components is theoretically substantiated. The emphasis is made on motivational and value-based, cognitive, processual, resultative and reflective components.
У статті розглянуто різні підходи до розуміння змісту, сутності і структури поняття «комунікативна компетентність». Уточнено сутність понять «компетентність», «ключові компетентності», «предметні компетентності», «комунікативні здібності». Визначено зміст і сутність комунікативної компетентності майбутніх філологів. Теоретично обґрунтовано структуру комунікативної компетентності майбутніх філологів, що складається із мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального і результативно-рефлексійного компонентів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12524
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 9-15
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 9-15 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 9-15 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|