Запис Детальніше

DETERMINATION OF REFLEXITY LEVELS AND PHYSICAL PREPAREDNESS OF THE FIRST-YEAR STUDENTS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION DURING THE SEMESTER TEST IN PHYSICAL TRAINING

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DETERMINATION OF REFLEXITY LEVELS AND PHYSICAL PREPAREDNESS OF THE FIRST-YEAR STUDENTS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION DURING THE SEMESTER TEST IN PHYSICAL TRAINING
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ РЕФЛЕКСИВНОСТІ ТА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ВНЗ ПІД ЧАС СЕМЕСТРОВОГО КОНТРОЛЮ З ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
 
Creator Фотинюк, В. Г.; Національний авіаційний університет
 
Subject students; survey; tests; reflexivity; physical preparedness

студенти; анкетування; тестування; рефлексивність; фізична підготовленість
159.938.2:37.03:629.735(045)
 
Description The article presents the results of the study of the reflexivity levels and physical preparedness of the first-year university students during the semester control. The task of this research was to study literary sources and conduct a survey to determine the reflexivity and test the physical fitness of the first-year students as well analyze the results of the study. First-year students showed low and below the average levels of reflexivity (79.88% of surveyed) and physial fitness (77.50% of surveyed). The results of the survey and testing confirm the low level of reflexivity and physical fitness of the first-year students to the full extent which does not meet the requirements of a modern specialist
У статті відображаються результати дослідження рівнів рефлексивності та фізичної підготовленості студентів першого курсу ВНЗ під час семестрового контролю. Завдання даного дослідження полягало у вивчені літературних джерел та проведені анкетування для визначення рефлексивності та тестування фізичної підготовленості студентів першого курсу, а також аналіз результатів проведеного дослідження. Встановлено, що рівні рефлексивності у 79, 88 % та фізичної підготовленості у більше 77,50 % студентів першого курсу мають низький рівень. Отримані результати анкетування та тестування підтверджують низький рівень рефлексивності та фізичної підготовленості студентів першого курсу у повній мірі який не відповідає вимогам, що ставляться до сучасного фахівця.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12575
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 174-177
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 174-177
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 174-177
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).