Запис Детальніше

CONTENTS AND METHODOLOGY OF PREPARING FUTURE LOGISTICIANS FOR MANAGERIAL ACTIVITY

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CONTENTS AND METHODOLOGY OF PREPARING FUTURE LOGISTICIANS FOR MANAGERIAL ACTIVITY
ЗМІСТ I МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ЛОГІСТИКИ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 
Creator Гармаш, Т. А.; аспірантка кафедри іноземної філології Національного авіацій-ного університету
 
Subject methodology for preparing readiness; the process of training future logisticians; managerial competence; forms and methods

методика формування готовності; процес підготовки майбутніх логістів; управлінська компетентність; форми і методи.
658.3:005.95
 
Description In the article the concept of formation of professional readiness for managerial activity of future specialists in logistics is scientifically grounded, the methodology of formation and development of managerial competencies of future logisticians is presented. Teaching and methodological support is understood as planning, developing and creating the optimal system of educational and methodological documentation and training facilities reqired to ensure the full and qualitative process of training future logistics professionals in the aspect of forming the skills of their future professional and managerial activities. The development of educational and methodological documentation and the selection of appropriate teaching aids were carried out consistently for each stage of experimental training. Particular attention was paid to methods of activating students’ educational and cognitive activities. Based on the results of training, the students of the experimental group achieved significant positive changes relative to the levels of their readiness for managerial activity.
У статті науково обґрунтовано концепцію формування професійної готовності до управлінської діяльності у майбутніх фахівців із логістики, представлено методику формування і розвитку управлінських компетенцій майбутніх фахівців із логістики. Навчально-методичний супровід трактуємо як планування, розробку і створення оптимальної системи навчально-методичної документації і засобів навчання, необхідних для забезпечення повного і якісного процесу підготовки майбутніх логістів в аспекті формування умінь їхньої майбутньої, спрямованої на управлінську, професійної діяльності. Розробку навчально-методичної документації і добір відповідних засобів навчання здійснено послідовно для кожного етапу експериментального навчання. Особливу увагу приділено методам активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. За результатами навчання студенти експериментальної групи досягли значних позитивних зрушень щодо рівнів сформованості у них готовності до управлінської діяльності.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12530
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 39-43
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 39-43
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 39-43
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).