Запис Детальніше

ORGANIZATIONAL AND METHODICAL PROBLEMS OF CONSTRUCTING THE EDUCATIONAL PROCESS OF MILITARY FACULTY STUDENTS’ PHYSICAL TRAINING

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ORGANIZATIONAL AND METHODICAL PROBLEMS OF CONSTRUCTING THE EDUCATIONAL PROCESS OF MILITARY FACULTY STUDENTS’ PHYSICAL TRAINING
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВІЙСЬКОВОГО ФАКУЛЬТЕТУ
 
Creator Орленко, Н. А.; Національний авіаційний університет
 
Subject students; servicemen; physical training; tasks; educational process

студенти; військовослужбовці; фізична підготовка; завдання; навчальний процес.
378147:796:355.23 (045)
 
Description The article deals with the problems of physical training of the military faculty students at higher educational institutions. Physical training has been determined to be an integral part of the overall system of training and education of personnel of the Ukrainian Armed Forces, whose purpose is to ensure the servicemen’ physical readiness for professional activity. The essence of the physical training optimization process proves to involve: changing the organization of the educational process by introducing the technological component
В статті розглянуто проблеми фізичної підготовки у студентів військового факультету ВНЗ. З’ясовано, що фізична підготовка є складовою частиною загальної системи навчання та виховання особового складу Збройних Сил України, мета якої забезпечити фізичну готовність військовослужбовців до професійної діяльності. Доведено, що сутність процесу оптимізації навчання під час фізичної підготовки передбачає: зміну самої організації навчання за рахунок уведення технологізації в цей процес.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12560
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 96-99
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 96-99
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 96-99
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).