WAYS OF FORMING INNOVATIVE COMPETENCE OF STUDENTS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
WAYS OF FORMING INNOVATIVE COMPETENCE OF STUDENTS
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ |
|
Creator |
Радченко, М. І.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
innovation; innovative competences; innovative competency; functional, personal, cultural and virtual approaches; interactive learning; role-playing games and project method
— інноваційність; інноваційні компетенції; інноваційна компетентність; функціональний; особистісний; культурологічний; віртуальний підходи; інтерактивне навчання; рольові ігри та метод проектів 378.124.8:005.95-057.4 |
|
Description |
The article deals with the problem of forming innovative competence of future social workers. Based on the scientific literature, the structure and the components of innovative competence of higher educational institutions students are investigated. The concepts «competency» and «competence» are clarified. Different approaches to the definition of «innovative competence of a future specialist» are highlighted. The ways of forming the innovative competence of students are offered, such as the use of interactive technologies, role plays and project method in the educational process. The structure of the educational game and the plan for creating a project of an innovative educational institution are presented. Pedagogical technologies of training specialists aimed at the formation of informative, activity and personality-motivational components of innovative competence are considered to be important
У статті розглядається проблема формування інноваційної компетентності майбутніх соціальних працівників. На основі аналізу наукової літератури досліджується структура та виділяються компоненти інноваційної компетентності студентів вищих навчальних закладів. Уточнюються поняття «компетенція» і «компетентність». Висвітлюються різні підходи до визначення поняття «інноваційна компетентність майбутнього фахівця». Пропонуються такі шляхи формування інноваційної компетентності студентів, як використання в навчальному процесі інтерактивних технологій, рольових ігор та методу проектів. Наводяться структура навчальної гри та план створення проекту інноваційного навчального закладу. Підкреслюється важливість використання в процесі підготовки фахівців таких педагогічних технологій, що спрямовані на формування інформативного, діяльнісного та особистісно-мотиваційного компонентів інноваційної компетентностіі. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12564
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 112-116
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 112-116 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 112-116 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|