DEVELOPMENT OF CREATIVITY IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PRACTICAL PSYCHOLOGISTS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DEVELOPMENT OF CREATIVITY IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PRACTICAL PSYCHOLOGISTS
РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ |
|
Creator |
Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна; Національний авіаційнй університет
|
|
Subject |
creativity; creative person; pedagogical creativity; information and communication technologies; person-oriented approach; future practical psychologis
— креативність; творча особистість; педагогічна творчість; інформаційно-комунікаційні технології; особистісно-орієнтований підхід; майбутні практичні психологи. 378.14:070(045) |
|
Description |
The article analyzes the essence of the technology of developing the creativity of future practical psychologists while studying the discipline «Psychology of advertising and public relations». The efficiency of the developed technology, which includes the systems of special tasks (tasks of creative character)ontheuseofICT, creation of situations close to the practicalproblemsis substantiated. It is indicated that the effectiveness of the developed technology consists of the creative interaction of students and a teacher, when training is not limitedby the mastering of rules and definitions, butisa process of acquiring knowledge when the student and a teacher become co-authors
У статті проаналізовано сутність технології розвитку креативності майбутніх практичних психологів в умовах вивчення навчальної дисципліни «Психологія реклами та зв’язків з громадськістю». Обґрунтовано ефективність розробленої технології, що включає системи спеціальних завдань (завдання творчого характеру, завдання творчого характеру з використання ІКТ, створення ситуацій, наближених до практики, питання проблемного характеру). Вказано, що ефективність розробленої технології полягає у творчій взаємодії викладача-студента, коли навчання не зводитиметься лише до засвоєння готових правил і визначень, а стане процесом «добування» знань, коли студент і викладач у певному сенсі перетворяться у співтворців. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12576
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 178-182
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 178-182 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 178-182 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|