THEORETICAL PRINCIPLES OF PRACTICAL PSYCHOLOGISTS’ INNOVATIVE TRAINING MODEL AT HIGHER TECHNICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THEORETICAL PRINCIPLES OF PRACTICAL PSYCHOLOGISTS’ INNOVATIVE TRAINING MODEL AT HIGHER TECHNICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
|
Creator |
Лузік, Е. В.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
novation; innovation; innovation process; innovation model; innovative development of education
— новація; інновація; інноваційний процес; інноваційна модель; інноваційний розвиток освіти. 378:351.746.1(045) |
|
Description |
The problem of practical psychologists’ innovative training at a higher technical educational institution based on pedagogical innovation is considered in the article. The theoretical substantiation of modern approaches to designing practical psychologists’ innovative training model in the study was carried out using the system of creating the chain of innovative development educational model. It is proved that the success of a practical psychologist’ innovative training model will be determined as an optimally-systematic inclusion of the model components into all stages of the practical psychologist’ innovative training process at higher technical educational institutions
Стаття присвячена розгляду проблеми інноваційної підготовки практичного психолога у вищому технічному навчальному закладі на засадах педагогічної інноватики. Теоретичне обґрунтування сучасних підходів до конструювання інноваційної моделі підготовки практичного психолога в дослідженні проведено із використанням системо утворюючого ланцюжка моделі інноваційного розвитку освіти. Доведено, що успішність інноваційної моделі підготовки практичного психолога визначатиметься як оптимально-системне включення складових моделі у всі етапи інноваційного процесу підготовки практичного психолога у вищих технічних навчальних закладах. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12558
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 84-89
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 84-89 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 84-89 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|