DEVELOPMENT OF EDUCATION AND TRAINING: MODERN TRENDS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DEVELOPMENT OF EDUCATION AND TRAINING: MODERN TRENDS
РОЗВИТОК НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ |
|
Creator |
Паламарчук, О. Ф.; Інститут вищої освіти НАПН України
|
|
Subject |
learning and teaching; principles of learning and teaching; modern trends; modernization of higher education; development of higher education; technological innovations
— навчання та викладання; принципи навчання та викладання; сучасні тренди; модернізація вищої освіти; розвиток вищої освіти; технологічні інновації. 378.4.091.21:316.46](477)(07) |
|
Description |
The article is devoted to analyzing the development of learning and teaching in higher education and the analysis of modern trends. The peculiarities of the development of learning and teaching in European higher education documents are analyzed. The paper focuses on the European principles of teaching and learning, the transition from research to improving the quality of teaching and the use of cutting-edge teaching and learning technologies. There is a tendency to change the teaching concept (balance between teaching and research, attracting external stakeholders, requirements for teaching staff) due to the diversity of students (disabiled students, mature students), internationalization (international teachers, students and teaching in English) and e-learning (the use of portable technologies, 3D printing and gamification)
Стаття присвячена аналізу розвитку навчання та викладання у вищій освіті та визначенню сучасних трендів. Проаналізовано особливості розвитку навчання та викладання у європейських документах вищої освіти. У роботі звертається увага на європейські принципи навчання та викладання, перехід від дослідження до посилення якості викладання та використання новітніх технологій навчання та викладання. Відбувається тенденція до зміни концепції викладання (баланс між викладанням і дослідженнями; залучення зовнішніх стейкхолдерів; вимоги до викладацького персоналу) через різноманітність студентів (студенти-інваліди, зрілі студенти), інтернаціоналізацію (міжнародні викладачі, студенти та викладання англійською мовою) та електронне навчання (використання переносних технологій, 3Д принтингу та ігрових технік). |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12562
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 103-107
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 103-107 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 103-107 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|