Запис Детальніше

PLANETARY THINKING FORMATION COMPONENTS OF FUTURE TECHNICAL UNIVERSITY ENGINEERS IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PLANETARY THINKING FORMATION COMPONENTS OF FUTURE TECHNICAL UNIVERSITY ENGINEERS IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT
СКЛАДОВІ ФОРМУВАННЯ ПЛАНЕТАРНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
 
Creator Рахманов, Віталій Олегович; Національний авіаційний університет
 
Subject future engineers; educational information environment; planetary thinking; professional activity; formation of personality

майбутні інженери; освітньо-інформаційне середовище; планетарне мислення; професійна діяльність; формування особистості
378.147(045)
 
Description The article defines and analyzes the planetary thinking formation components of future technical university engineers in the educational and information environment. The paper presents the principles of management of the educational process at the technical university, the implementation of which will improve the mechanism of students’ planetary thinking formation in the process of independent cognitive activity. It is the existence of various types of thinking that is caused by the peculiarity of future engineers specific activity at different stages of development
У статті визначені та проаналізовані складові формування планетарного мислення у майбутніх інженерів технічного університету в умовах освітньо-інформаційного середовища. В роботі представлені принципи управління навчальним процесом у технічному університеті, виконання яких дозволить удосконалити механізм формування планетарного мислення у студентів в процесі самостійної пізнавальної діяльності. Саме існування різних видів мислення зумовлено своєрідністю конкретних видів діяльності майбутніх інженерів на різних етапах розвитку.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12565
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 116-121
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 116-121
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 116-121
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).