COMPETENCY-BASED APPROACH TO THE FORMATION OF STUDENT YOUTH HEALTH IN UKRAINE
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
COMPETENCY-BASED APPROACH TO THE FORMATION OF STUDENT YOUTH HEALTH IN UKRAINE
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УКРАЇНІ |
|
Creator |
Бобрицька, В. І.; доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики факультету магістратури, аспірантури та докторантури Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
|
|
Subject |
competency-based approach; formation of health of student youth; intellectual activity; study at a higher education inst
— компетентнісний підхід; формування здоров’я студентської молоді; інтелектуальна праця; навчання у закладі вищої освіти. 378.1 (4-13) |
|
Description |
. The article elucidates the key aspects of intellectual activity impacting (positively or negatively) on the health of student youth; specifies the causes which, in the learning activities of students, have a negative impact on their health and on acquiring unproductive experience of its formation during their studies at an institution of higher education; substantiates the strategic guidelines in application of the competency-based approach to the formation of the health of modern student youth in Ukraine
У статті з’ясовано ключові аспекти інтелектуальної праці, що відбиваються (позитивно чи негативно) на здоров’ї студентської молоді; виокремлено чинники, які у процесі навчальної діяльності студентів справляють негативний вплив на їх здоров’я і набуття непродуктивного досвіду його формування у період навчання у закладі вищої освіти; обґрунтовано стратегічні орієнтири у застосуванні компетентнісного підходу до формування здоров’я сучасної студентської молоді в Україні. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12526
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 19-24
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 19-24 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 19-24 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|