Запис Детальніше

COMPETENCY-BASED APPROACH TO THE FORMATION OF STUDENT YOUTH HEALTH IN UKRAINE

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COMPETENCY-BASED APPROACH TO THE FORMATION OF STUDENT YOUTH HEALTH IN UKRAINE
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УКРАЇНІ
 
Creator Бобрицька, В. І.; доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики факультету магістратури, аспірантури та докторантури Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
 
Subject competency-based approach; formation of health of student youth; intellectual activity; study at a higher education inst

компетентнісний підхід; формування здоров’я студентської молоді; інтелектуальна праця; навчання у закладі вищої освіти.
378.1 (4-13)
 
Description . The article elucidates the key aspects of intellectual activity impacting (positively or negatively) on the health of student youth; specifies the causes which, in the learning activities of students, have a negative impact on their health and on acquiring unproductive experience of its formation during their studies at an institution of higher education; substantiates the strategic guidelines in application of the competency-based approach to the formation of the health of modern student youth in Ukraine
У статті з’ясовано ключові аспекти інтелектуальної праці, що відбиваються (позитивно чи негативно) на здоров’ї студентської молоді; виокремлено чинники, які у процесі навчальної діяльності студентів справляють негативний вплив на їх здоров’я і набуття непродуктивного досвіду його формування у період навчання у закладі вищої освіти; обґрунтовано стратегічні орієнтири у застосуванні компетентнісного підходу до формування здоров’я сучасної студентської молоді в Україні.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12526
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 19-24
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 19-24
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 19-24
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).