THE FACTOR OF STUDENTS’ ATTITUDE TO PHYSICAL EXERCISES IN THE CONTEXT OF EVALUATION AND SELF-ASSESSMENT OF PHYSICAL ABILITIES
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE FACTOR OF STUDENTS’ ATTITUDE TO PHYSICAL EXERCISES IN THE CONTEXT OF EVALUATION AND SELF-ASSESSMENT OF PHYSICAL ABILITIES
ФАКТОР «ОТНОШЕНИЯ» СТУДЕНТОВ К ФИЗИЧЕСКИМ УПРАЖНЕНИЯМ В КОНТЕКСТЕ ОЦЕНКИ И САМООЦЕНКИ ФИЗИЧЕСКИХ ВОЗМОЖНОСТЕЙ |
|
Creator |
Вржесневский, І. І.; кандидат наук з фізичного виховання та спорту, в.о. завідувача кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
physical activity; attitude; self-assessment; motivation; laziness
— физическая активность; отношение; самооценка; мотивация; лень. 378:37.03-057.87(045) |
|
Description |
The article is devoted to the study of the factor of students’ attitude to physical exercises in relation to self-assessment of physical abilities. An attempt to reveal the influence of self-evaluation of personal ability on the formation or correction of students’ attitude toward individual physical training is made. The answers to eight questions of the survey, the results of the methodical task of the module test of individual physical activity and attitude to corporeality are presented and analyzed. Based on the results of the study, it was suggested that the declared attitude of students is demonstrative, and the true one is regulated on an unconscious level and is ambivalent in nature.
Статья посвящена исследованию фактора «отношения» студентов к занятиям физическими упражнениями во взаимосвязи с самооценкой физических возможностей. Сделана попытка определить влияние самооценки индивидуальных возможностей на формирование или коррекцию отношения студентов к самостоятельным занятиям физической культурой. Представлены и проанализированы результаты на восемь вопросов анкеты и методического задания МКР, касающихся индивидуальной физической активности и отношения к телесности. На основании результатов исследования высказано предложение, что задекларированное «отношение « студентов носит демонстративный характер, а истинное корректируется на бессознательном уровне и носит амбивалентный характер. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12529
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 35-38
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 35-38 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 35-38 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|