TRAINING COMPETITIVE SPECIALISTS OF TECHNICAL UNIVERSITIES IN THE ENVIRONMENT OF DUAL EDUCATION
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
TRAINING COMPETITIVE SPECIALISTS OF TECHNICAL UNIVERSITIES IN THE ENVIRONMENT OF DUAL EDUCATION
ПІДГОТОВКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ |
|
Creator |
Жарова, О. В.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
higher education; dual education; jobs; labor market.
— вища освіта; дуальний спосіб навчання; робочі місця; ринок праці. 378.14(430) |
|
Description |
The article deals with the problem of competitiveness of higher education graduates of modern higher technical institutions by introducing dual education. A dual mode of study includes a combination of the theory at the higher education institution and practice at the enterprise. One of the most important educational tasks is to provide the future specialist with a workplace with the balancing of the demand and supply of specialists in the labor market. A combination of training and practice (work on a specialty) will facilitate the development of the necessary competences of a future specialist. The introduction of dual education involves a flexible organizational and managerial structure, innovative technologies and pedagogical approaches, as well as cooperation with leading enterprises and institutions
У статті висвітлено проблему конкурентоспроможності здобувачів вищої освіти сучасних вищих технічних закладів шляхом запровадження дуальної освіти. Дуальний спосіб навчання включає в себе поєднанням теорії у вищому навчальному закладі та практики на підприємстві. Одним із актуальних освітніх завдань є забезпечення майбутнього фахівця робочим місцем з урівноваженням попиту та пропозиції фахівців на ринку праці. Поєднання навчання і практики (роботи за фахом) сприятиме відпрацюванню необхідних компетенцій майбутнього фахівця. Впровадження дуальної освіти передбачає гнучку організаційну та управлінську структуру, інноваційні технології та підходи в педагогічній діяльності, а також співпрацю з провідними підприємствами та установами |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12532
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 47-49
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 47-49 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 47-49 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|