Запис Детальніше

TRAINING COMPETITIVE SPECIALISTS OF TECHNICAL UNIVERSITIES IN THE ENVIRONMENT OF DUAL EDUCATION

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title TRAINING COMPETITIVE SPECIALISTS OF TECHNICAL UNIVERSITIES IN THE ENVIRONMENT OF DUAL EDUCATION
ПІДГОТОВКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
 
Creator Жарова, О. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject higher education; dual education; jobs; labor market.

вища освіта; дуальний спосіб навчання; робочі місця; ринок праці.
378.14(430)
 
Description The article deals with the problem of competitiveness of higher education graduates of modern higher technical institutions by introducing dual education. A dual mode of study includes a combination of the theory at the higher education institution and practice at the enterprise. One of the most important educational tasks is to provide the future specialist with a workplace with the balancing of the demand and supply of specialists in the labor market. A combination of training and practice (work on a specialty) will facilitate the development of the necessary competences of a future specialist. The introduction of dual education involves a flexible organizational and managerial structure, innovative technologies and pedagogical approaches, as well as cooperation with leading enterprises and institutions
У статті висвітлено проблему конкурентоспроможності здобувачів вищої освіти сучасних вищих технічних закладів шляхом запровадження дуальної освіти. Дуальний спосіб навчання включає в себе поєднанням теорії у вищому навчальному закладі та практики на підприємстві. Одним із актуальних освітніх завдань є забезпечення майбутнього фахівця робочим місцем з урівноваженням попиту та пропозиції фахівців на ринку праці. Поєднання навчання і практики (роботи за фахом) сприятиме відпрацюванню необхідних компетенцій майбутнього фахівця. Впровадження дуальної освіти передбачає гнучку організаційну та управлінську структуру, інноваційні технології та підходи в педагогічній діяльності, а також співпрацю з провідними підприємствами та установами
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-04-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12532
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 47-49
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 47-49
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 47-49
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).