Запис Детальніше

автореферат - Розвиток соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23680/
 
Title автореферат - Розвиток соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття)
автореферат - Розвиток соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття)
автореферат - Розвиток соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття)
 
Creator Веретенко, Ірина Михайлівна
 
Subject Спецради Університету
 
Description У дисертації узагальнено теоретичні положення, парадигми та досвід соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України у поступі кінця ХХ – початку ХХІ століття. Розроблено за критерієм суспільно-правової зумовленості періодизацію розвитку соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України в хронологічних межах дослідження, а саме: І період – пошуково-адаптаційний (1980–1992), ІІ період – нормативно-методичний (1993–2005), ІІІ період – організаційно-технологічний (2006–2014). З’ясовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито сутність та специфіку, Виокремлено основні напрями, зміст, форми та методи соціально-педагогічної роботи з учнями, їхніми батьками, педагогічними колективами у виокремлених періодах. Визначений досвід впровадження змісту, форм та методів роботи соціального педагога у загальноосвітніх навчальних закладах надав можливість окреслити подальші перспективи її розвитку.
У дисертації узагальнено теоретичні положення, парадигми та досвід соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України у поступі кінця ХХ – початку ХХІ століття. Розроблено за критерієм суспільно-правової зумовленості періодизацію розвитку соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України в хронологічних межах дослідження, а саме: І період – пошуково-адаптаційний (1980–1992), ІІ період – нормативно-методичний (1993–2005), ІІІ період – організаційно-технологічний (2006–2014). З’ясовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито сутність та специфіку, Виокремлено основні напрями, зміст, форми та методи соціально-педагогічної роботи з учнями, їхніми батьками, педагогічними колективами у виокремлених періодах. Визначений досвід впровадження змісту, форм та методів роботи соціального педагога у загальноосвітніх навчальних закладах надав можливість окреслити подальші перспективи її розвитку.
У дисертації узагальнено теоретичні положення, парадигми та досвід соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України у поступі кінця ХХ – початку ХХІ століття. Розроблено за критерієм суспільно-правової зумовленості періодизацію розвитку соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України в хронологічних межах дослідження, а саме: І період – пошуково-адаптаційний (1980–1992), ІІ період – нормативно-методичний (1993–2005), ІІІ період – організаційно-технологічний (2006–2014). З’ясовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито сутність та специфіку, Виокремлено основні напрями, зміст, форми та методи соціально-педагогічної роботи з учнями, їхніми батьками, педагогічними колективами у виокремлених періодах. Визначений досвід впровадження змісту, форм та методів роботи соціального педагога у загальноосвітніх навчальних закладах надав можливість окреслити подальші перспективи її розвитку.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23680/1/%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%B0%D0%B2%D1%82..pdf
Веретенко, Ірина Михайлівна (2018) автореферат - Розвиток соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття) Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.