Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки
|
|
Creator |
Мойсеєнко, Ю.В.
|
|
Subject |
Наука та інноваційний розвиток економіки і суспільства
|
|
Description |
У статті розглянуто питання еволюції маркетингового комплексу промислової власності не лише як результату міжнаукової взаємодії, а як елемента, що трансформується відповідно до вимог часу з урахуванням викликів у рамках формування державної інноваційної політики.
В статье рассмотрен вопрос эволюции маркетингового комплекса промышленной собственности не только как результата межнаучного взаимодействия, а как элемента, трансформирующегося в соответствии с требованиями времени с учётом вызовов в рамках формирования государственной инновационной политики. The marketing mix of industrial property is studied as not a mere result of interactions of scientific fields but as an element that transforms in view of the challenges of the time and in the innovation policy framework. |
|
Date |
2018-04-13T15:29:45Z
2018-04-13T15:29:45Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Трансформація маркетингового комплексу промислової власності в контексті еволюції світової економіки / Ю.В. Мойсеєнко // Наука та наукознавство. — 2015. — № 1. — С. 44-50. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
0374-3896 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132153 339.138 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Наука та наукознавство
|
|
Publisher |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
|
|