Запис Детальніше

Вплив корпоративної соціальної відповідальності на репутацію країн

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив корпоративної соціальної відповідальності на репутацію країн
The impact of corporate social responsibility on countries’ reputation
 
Creator Краснокутська, Н. С.
Krasnokutska, N. S.
 
Subject корпоративна соціальна відповідальність
глобальні індекси
репутація
стейкхолдери
corporate social responsibility
global indices
reputation
stakeholders
 
Description У роботі досліджено вплив корпоративної соціальної відповідальності на позиції країн в глобальних репутаційних рейтингах.
Доведено, що соціальна відповідальність і довіра у відносинах бізнесу із стейкхолдерами призводить до посилення репутації країн через підвищення їх рангу в глобальних рейтингах.
The paper studies the relationship between the principles of corporate social responsibility and the country rankings in global ratings. The investigation demonstrates that increasing responsibility of business and growing confidence in relationships with stakeholders has a positive impact on reputation of countries.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-04-16T08:17:32Z
2018-04-16T08:17:32Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Краснокутська Н. С. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на репутацію країн / Краснокутська Н. С. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 333–338.
978-966-926-228-8
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24216
 
Language uk