Запис Детальніше

Some Aspects and Perspectives of Using Marketing in Tourizm

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Some Aspects and Perspectives of Using Marketing in Tourizm
 
Creator Seturi, Maia
 
Subject Marketing
Travel
Tourism
Service
Customer
Customer satisfaction
 
Description Tourism is complicated and complex system, because its effective functionality is connected to activities of enterprises of different sectors. The Implementation of marketing concepts and principles in tourism is characterized by peculiarities, which is related to the specifics of this field. Marketing identifies the needs of consumers correctly. Attracting tourists, growth
of market share and profit can’t be achieved without the effective use of marketing tools by enterprises.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-04-16T10:19:42Z
2018-04-16T10:19:42Z
2018-04
 
Type Article
 
Identifier Seturi M. Some Aspects and Perspectives of Using Marketing in Tourizm / Maia Seturi // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 371–375.
978-966-926-228-8
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24223
 
Language en