Запис Детальніше

Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки
Features of forming competitive position of company under the conditions of digital economy
 
Creator Гребешкова, Олена Миколаївна
Hrebeshkova, Olena
Гребешкова, Елена Николаевна
Горбатько, А. О.
Horbatko, A.
 
Subject конкурентна позиція
компанія
стратегічний менеджмент
цифрова економіка
постіндустріальна ера
competitive position
company
strategic management
digital economy
post-industrial era
 
Description У роботі викладено авторський підхід до формування конкурентної позиції сучасної компанії. Запропоновано виділяти чотири проекції ідентифікації конкурентної позиції, а саме ринкову, репутаційну, поведінкову та ціннісно-цільову. Обґрунтовано доцільність
чотрирьохпроекційного підходу до формування конкурентної позиції компанії, виходячи з ключових положень ресурсного підходу в стратегічному менеджменті, викликів цифрової економіки та трендів розвитку найуспішніших компаній світу.
The paper describes the author's approach to the formation of a competitive position of a modern company. It is proposed to allocate four projections of identification of a competitive position, namely, market, reputation, behavioral and value-target. The expediency of the three -project approach tothe formation of a competitive position of the company, based on the key provisions of the resource approach in strategic management, the challenges of the digital economy and trends of the development of the most successful companies in the world, are substantiated.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-04-17T08:32:55Z
2018-04-17T08:32:55Z
2018-04
 
Type Article
 
Identifier Гребешкова О. М. Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки / Гребешкова О. М., Горбатько А. О. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 498–503.
978-966-926-228-8
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24258
 
Language uk