Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки
Features of forming competitive position of company under the conditions of digital economy |
|
Creator |
Гребешкова, Олена Миколаївна
Hrebeshkova, Olena Гребешкова, Елена Николаевна Горбатько, А. О. Horbatko, A. |
|
Subject |
конкурентна позиція
компанія стратегічний менеджмент цифрова економіка постіндустріальна ера competitive position company strategic management digital economy post-industrial era |
|
Description |
У роботі викладено авторський підхід до формування конкурентної позиції сучасної компанії. Запропоновано виділяти чотири проекції ідентифікації конкурентної позиції, а саме ринкову, репутаційну, поведінкову та ціннісно-цільову. Обґрунтовано доцільність чотрирьохпроекційного підходу до формування конкурентної позиції компанії, виходячи з ключових положень ресурсного підходу в стратегічному менеджменті, викликів цифрової економіки та трендів розвитку найуспішніших компаній світу. The paper describes the author's approach to the formation of a competitive position of a modern company. It is proposed to allocate four projections of identification of a competitive position, namely, market, reputation, behavioral and value-target. The expediency of the three -project approach tothe formation of a competitive position of the company, based on the key provisions of the resource approach in strategic management, the challenges of the digital economy and trends of the development of the most successful companies in the world, are substantiated. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-04-17T08:32:55Z
2018-04-17T08:32:55Z 2018-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гребешкова О. М. Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки / Гребешкова О. М., Горбатько А. О. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 498–503.
978-966-926-228-8 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24258 |
|
Language |
uk
|
|