Запис Детальніше

Формування гуманістичних цінностей нечуючих підлітків: теоретичний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710464/
 
Title Формування гуманістичних цінностей нечуючих підлітків: теоретичний аспект
Формирование гуманистических ценностей неслішащих подростков: теоретический аспект
Formation of humanistic values of deaf adolescents: the theoretical aspect
 
Creator Ткаченко, К.О.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті проаналізовано та узагальнено різні підходи до трактування та класифікації цінностей. Визначено основні педагогічні умови формування гуманістичних цінностей нечуючих підлітків у спеціальних загальноосвітніх закладах. Розкрито поняття «гуманізація освіти»», «гуманізм», «гуманістичні цінності», «ціннісні орієнтації».
В статье проанализированы и обобщены различные подходы к трактовке и классификации ценностей. Определены основные педагогические условия формирования гуманистических ценностей глухих подростков в специальных общеобразовательных учреждениях. Раскрыты понятия «гуманизация образования», «гуманизм», «гуманистические ценности», «ценностные ориентации».
The paper analyzed and summarized the different approaches to the interpretation and classification of values. The main pedagogical conditions of formation of humanistic values of deaf adolescents in special educational institutions. The notions of "humanization of education", "humanism", "humanistic values", "value orientation".
 
Publisher Видавнича група «АТОПОЛ»
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710464/1/%D0%A2%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%202014..pdf
- Ткаченко, К.О. (2014) Formation of humanistic values of deaf adolescents: the theoretical aspect Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 6. pp. 168-172. ISSN 2313-4011