Запис Детальніше

Формування соціально-доцільної поведінки старших дошкільників у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710478/
http://zbirnyk.ipv.org.ua/ua/arkhiv-vipuskiv/book-1-2017-21-ua
 
Title Формування соціально-доцільної поведінки старших дошкільників у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи
Формирование социально-целесообразного поведения старших дошкольников в предметно-преобразовательной деятельности с обьектами природы
Formation of social-advisable behavior of senior preschoolers in subject-transforming activity with objects of nature
 
Creator Васильєва, С.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті розкрито шляхи формування соціально-доцільної поведінки старших дошкільників у предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи в умовах ДНЗ на основі наукового бачення загальної будови діяльності О. Леонтьєва (макроструктура); внутрішнього змісту дії, створення емоційного образу як мотиву І. Беха; послуговуючись науковими поглядами щодо поняття «ставлення» (І. Бех, О. Бодальов, Я. Коломінський, Б. Паригін, М. М’ясищев); зосереджено увагу на загальній методологічній платформі дослідження, яку складає системний, особистісно-орієнтований, компетентісний, діяльнісний, комунікативний підходи; обрано за основний засіб формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку процес створення зовнішньої соціальної ситуації (І. Бех); дотичним засобом визначено сюжетно-рольову гру з метою виявлення та формування об’єктивних мотивів дій та ставлень дітей старшого дошкільного віку.
В статье раскрыты пути формирования социально-целесообразного поведения старших дошкольников в предметно-преобразовательной деятельности с объектами природы в условиях ДОУ на основе научного видения общего строения деятельности А. Леонтьева (макроструктура), внутреннего содержания действия, создания эмоционального образа как мотива И. Беха; научных взглядов (И. Бех, А. Бодалев, Я. Коломинский, Б. Парыгин, М. Мясищев) относительно понятия «отношение»; сосредоточено внимание на общей методологической платформе исследования, которую составляет системный, личностно-ориентированный, компетентностный, деятельностный, коммуникативный подходы;как основное средство формирования социально-целесообразного поведения детей старшего дошкольного возраста, определен процесс создания внешней социальной ситуации (И. Бех), дополнительным средством выбрана сюжетно-ролевая игра с целью выявления и формирования объективных мотивов действий и отношений детей старшего дошкольного возраста.
In this article indicated the ways of forming the socially-expedient behavior of the senior preschool children in the subject-transformational activity with the objects of nature in the conditions of the PEE (preschool educational establishment) on the basis of the scientific vision of the general formation of A. Leontev's activity (macrostructure), the inner content of the action, the creation of the emotional image as the motif of I. Bech; Scientific views (I. Bekh, A. Bodalev, J. Kolominsky, B. Parygin, M. Myasishchev) regarding the concept of "attitude"; Focuses on the general methodological platform of research, which is system, personality-oriented, competence-oriented, activity-oriented, communicative approaches, as the main tool for the formation of socially-advisable behavior of children of senior preschool age, the process of creating an external social situation (I. Bekh), an additional means The subject-role game with the purpose of revealing and formation of objective motives of actions and relations of children of the senior preschool age is chosen.
 
Publisher ПП Зволейко Д.Г
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710478/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%E2%84%96%209..pdf
- Васильєва, С.А. (orcid.org/0000-0002-0452-4835 <http://orcid.org/0000-0002-0452-4835>) (2017) Formation of social-advisable behavior of senior preschoolers in subject-transforming activity with objects of nature Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (21). pp. 95-106. ISSN 2308-3778