Вплив рефлексії на професійне становлення студентів-психологів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23736/
|
|
Title |
Вплив рефлексії на професійне становлення студентів-психологів
Влияние рефлексии на профессиональное становление студентов- психологов The influence of reflection in professional becoming of students-psychologists |
|
Creator |
Сорокіна, Олена Анатоліївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті подано аналіз розвитку професійної рефлексії у студентів-майбутніх психологів як особистісного утворення. Проаналізовано зміст цього феномена та динаміку його формування на початковому етапі професіоналізації студентів. У процесі дослідження використано методи вивчення наукових джерел та контент-аналіз продуктів діяльності студентів (есе). Результати емпіричного дослідження засвідчили важливу роль рефлексії у професійному становленні майбутніх психологів. Виявлено психологічні умови, що сприяють розвитку рефлексивних вмінь під час фахової підготовки у вищому навчальному закладі.
В статье представлен анализ развития профессиональной рефлексии у студентов-будущих психологов как личностного образования. Проанализировано содержание этого феномена и динамику его формирования на начальном этапе профессионализации студентов. В процессе исследования использованы методы изучения научных источников и контент-анализ продуктов деятельности студентов (эссе). Результаты эмпирического исследования показали важную роль рефлексии в профессиональном становлении будущих психологов. Выявлены психологические условия, способствующие развитию рефлексивных умений во время профессиональной подготовки в вузе. The article presents an analysis of professional reflection of future psychologists’ students as a personality characteristic. The content of this phenomenon and the dynamics of its formation on the initial stage of professional training of students are analyzed. The work is based on the method of the scientific study of sources and content analysis of the students’ products (essay). The results of the empirical research showed the important role of a reflection of future psychologists’ students. Psychological conditions that promote development of reflexive skills during professional education are revealed. Keywords: |
|
Publisher |
Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлинського
|
|
Date |
2017-11
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23736/1/%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0_2017.pdf
Сорокіна, Олена Анатоліївна (2017) Вплив рефлексії на професійне становлення студентів-психологів Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. 0. Сухомлинського. Психологічні науки : збірник наукових праць (2(18)). с. 190-194. ISSN 2078-2128 |
|