Запис Детальніше

Спіраль якості як одна з моделей системи управління якістю на підприємстві

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спіраль якості як одна з моделей системи управління якістю на підприємстві
 
Creator Рибалко-Рак, Леся Андріївна
Жидкіх, В.А.
Іванова, Я.Д.
 
Subject система управління якістю
процесний підхід
 
Description Концептуальний розвиток управління якістю в другій половині ХХ ст. відбувався досить інтенсивно, внаслідок чого виникло чимало різноманітних концепцій і випробуваних практикою підходів. В процесі розвитку систем управління якістю спочатку увага фокусувалася на контролі якості, потім на розроблюваній продукції, процесі її створення, і вже потім на всій системі. Домінуючими та найбільш масштабними з них варто вважати підходи, засновані на міжнародних стандартах ISO та на концепції Total Quality Management (ТQM), які на даному етапі розвитку є своєрідним підсумком багаторічної світової практики провідних підприємств і організацій.
 
Publisher РВВ Луцького НТУ
 
Date 2018-04-29T09:26:33Z
2018-04-29T09:26:33Z
2016
 
Identifier Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Луцьк, 8 грудня 2016 р., Частина 3 – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2016. – 656 с. (С. 444-446)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6265
 
Language ua