Спіраль якості як одна з моделей системи управління якістю на підприємстві
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Спіраль якості як одна з моделей системи управління якістю на підприємстві
|
|
Creator |
Рибалко-Рак, Леся Андріївна
Жидкіх, В.А. Іванова, Я.Д. |
|
Subject |
система управління якістю
процесний підхід |
|
Description |
Концептуальний розвиток управління якістю в другій половині ХХ ст. відбувався досить інтенсивно, внаслідок чого виникло чимало різноманітних концепцій і випробуваних практикою підходів. В процесі розвитку систем управління якістю спочатку увага фокусувалася на контролі якості, потім на розроблюваній продукції, процесі її створення, і вже потім на всій системі. Домінуючими та найбільш масштабними з них варто вважати підходи, засновані на міжнародних стандартах ISO та на концепції Total Quality Management (ТQM), які на даному етапі розвитку є своєрідним підсумком багаторічної світової практики провідних підприємств і організацій.
|
|
Publisher |
РВВ Луцького НТУ
|
|
Date |
2018-04-29T09:26:33Z
2018-04-29T09:26:33Z 2016 |
|
Identifier |
Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Луцьк, 8 грудня 2016 р., Частина 3 – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2016. – 656 с. (С. 444-446)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6265 |
|
Language |
ua
|
|