Запис Детальніше

Використання хмаро орієнтованого компоненту на базі системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708522/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1550
 
Title Використання хмаро орієнтованого компоненту на базі системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій
The Use of the Cloud-Based Learning Component with the Maxima System for Teaching Operations Research
 
Creator Шишкіна, М.П.
Когут, У.П.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті досліджено проблеми використання систем комп’ютерної математики (СКМ) у сучасному високотехнологічному середовищі, зокрема, висвітлено перспективні шляхи запровадження хмаро орієнтованих компонентів на базі СКМ, що є суттєвим чинником розширення доступу до них як засобу навчальної і дослідницької діяльності у галузі інформатичних та математичних дисциплін. Визначено роль СКМ у підготовці бакалаврів з інформатики та особливості їх педагогічного застосування у навчанні дослідження операцій. Обґрунтовано доцільність запровадження у навчальний процес системи MAXIMA, як легкої в опануванні, такої, що не поступається у розв’язуванні задач іншим провідним СКМ та є вільно поширюваною. Визначено методичні особливості використання СКМ MAXIMA у процесі навчання дослідження операцій, розглянуто її основні характеристики та шляхи організації доступу до неї як у локальній, так і у хмаро орієнтованій реалізації. Визначено переваги і недоліки використання хмаро орієнтованого компонента на базі системи MAXIMA, висвітлено наявний досвід його запровадження. Наведено результати експертного оцінювання хмаро орієнтованого компонента на базі системи MAXIMA, результати педагогічного експерименту з його запровадження у навчальний процес дослідження операцій.
In the article the problems of the systems of computer mathematics (SCM) use in the modern high-tech environment are considered, in particular, the promising ways of cloud-based SCM implementation as an essential factor for increasing access to them in the process of learning Math and Computer Science disciplines are highlighted. The conceptual framework of the study is defined and existing approaches for SCM use in the process of informatics bachelors training are reviewed.
The expediency of MAXIMA system introducing into the Operation Research learning process, as being easy for mastering, as good in problem solving as other leading SCM and freely distributed. The methodical features of using MAXIMA for operations research training, its main characteristics and ways of access to it both in local and in the cloud-oriented implementation are considered. The advantages and disadvantages of the cloud-based component on MAXIMA system and experience of its use are highlighted. The results of the expert evaluation of the cloud-based component-based on MAXIMA system, and the results of its introduction into the learning process of Operations Research are presented.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708522/1/1550-6415-1-PB.pdf
- Шишкіна, М.П. and Когут, У.П. (2017) The Use of the Cloud-Based Learning Component with the Maxima System for Teaching Operations Research Information Technologies and Learning Tools, 1 (57). pp. 154-172. ISSN 2076-8184