Виховання моральної особистості через фантастичну літературу в сучасних освітніх тенденціях: від Дж. Р. Р. Толкін до Дж. К. Роулінг
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23790/
|
|
Title |
Виховання моральної особистості через фантастичну літературу в сучасних освітніх тенденціях: від Дж. Р. Р. Толкін до Дж. К. Роулінг
Moral personality`s upbringing through fantasy literature in modern educational tendencies: from J. R. R. Tolkien up to J. K. Rowling Воспитание моральной личности через фантастическую литературу в современных образовательных тенденциях от Дж. Р. Р. Толкина к Дж. К. Роулинг |
|
Creator |
Лабунець, Юлія Олегівна
|
|
Subject |
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
|
|
Description |
Ця стаття висвітлює використання совісті як впливового морального регулятора при впровадженні концепції освіти моральної особистості професора Дж. Р. Р. Толкіна, заснованої на впливі літературних творів на виховання моральної особистості (використовуючи, наприклад, трилогію "Володар кільця" і "Хоббіт, або там і назад"). і Дж. К. Роулінг (на підставі серії книг про Гаррі Портера) з врахуванням потенціалу впливу на плекання моральної особистості у сучасних освітніх тенденціях, для досягнення всебічного аналізу наукового та критичного прийому того, що вони дають як огляд совісті в цілому та в контексті особливого освітнього інструменту з регулюючою функцією при вихованні моральної особистості Стаття присвячена дослідженню питання інтеграції інтертекстуальності літературного тексту в навчальний план вищої школи іноземних мов в контексті виховання моральної особистості у сучасних освітніх тенденціях. Вплив процес читання на збагаченні мовного досвіду моральної особистості, що аналізується як роль у створенні мотивації у вивченні іноземної мови, а також на поглибленому вивченні мовних знань та рівнях усного мовлення. Автор наголошує, що антропоцентричні та соціометричні наукові підходи Дж. Р. Р. Толкіна та Дж. К. Роулінг щодо організації виховання моральної особистості в контексті їх перспектив запровадження до масової практики освітніх заходів, забезпечуючи важливу функцію взаємодії між поколіннями, забезпечуючи повноцінні засоби існування та розвиток кожного етапу життя, поступово стаючи предметом конкретного історичного процесу, комфортного входження та успішної і повноцінної адаптації до життя в певних соціально-економічних реаліях.
This article highlights conscience using as a helpful moral regulator at the implementation of professor J. R. R. Tolkien`s moral personality`s educational concept and its main aspects based on the upbringing and moral personality formation impact of his literature works (using for instance trilogy «The Lord of the Ring» and «The Hobbit,or There and back Again») and J. K. Rowlings literature works (based on set of books about Harry Porter) taking into account the impact on moral personality`s creation in modern educational tendencies in order to achieve comprehensive analysis of the scientific and critical reception of what they give as an overview of conscience in general and in the context of being a special educational tool wich has regulative function at moral personality`s educating. The article deals with the investigation of the literary text integration issue of the higher school foreign language curriculum. The process of reading, the influence on the enrichment of the moral personality`s language experience, the role in creating motivation in foreign language learning are analysed on the advance of linguistic knowledge and the level of oral speech is specificly examined. Author emphasizes that anthropocentric and sociometric scientific-approaches of J. R. R. Tolkien`s and J. K. Rowling`s literature works influence, involment and impact to the organization of moral personality`s upbringing in the context of their perspectives and the introduction of a mass practice of educational activities providing an important function of intergenerational interaction, full-fledged livelihoods and the development of every stage of life, gradually becoming a subject of a specific historical process, comfortable entry and successful and full-fledged adaptation to life in certain socio-economic realities. Эта статья ориентирована на демонстрацию использования совести как влиятельного морального регулятора при внедрении концепции образования моральной личности профессора Дж. Р. Р. Толкина, основанной на воздействии литературных произведений на воспитание моральной личности (используя, например, трилогию "Властелин кольца" и "Хоббит, или там и назад "). и Дж. К. Роулинг (на основании серии книг о Гарри Портера) с учетом потенциала влияния на воспитание моральной личности в современных образовательных тенденциях, для достижения всестороннего анализа научного и критического приема того, что они дают как обзор совести в целом и в контексте особое образовательного инструмента с регулирующей функцией при воспитании моральной личности. Статья посвящена исследованию вопроса интеграции интертекстуальности литературного текста в учебный план высшей школы иностранных языков в контксти воспитания моральной личности в современных образовательных тенденциях. Влияние процесса чтения на обогащении языкового опыта моральной личности, анализируется как роль в создании мотивации в изучении иностранного языка, а также на углубленном изучении языковых знаний и уровнях устной речи. Автор отмечает, что антропоцентричные и социометрические научные подходы Дж. Р. Р. Толкина и Дж. К. Роулинг по организации воспитания моральной личности в контексте их перспектив введения в массовой практике образовательных мероприятий, обеспечивая важную функцию взаимодействия между поколениями, обеспечивая полноценные средства существования и развитие каждого этапа жизни, постепенно становясь предметом конкретного исторического процесса, комфортного вхождения и успешной и полноценной адаптации к жизни в определенных социально-экономических реалиях. |
|
Publisher |
Academac Society of Michal Baludansky
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23790/1/Labunets_Y_SLASMB_2018_FLMD_PI.pdf
Лабунець, Юлія Олегівна (2018) Виховання моральної особистості через фантастичну літературу в сучасних освітніх тенденціях: від Дж. Р. Р. Толкін до Дж. К. Роулінг Scientific letters of Academic society of Michal Baludansky (6). с. 113-117. ISSN 1338-9432 |
|