Запис Детальніше

Особливості формування базових якостей дітей у теоретико-практичній спадщині Бориса Грінченка та Софії Русової

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23803/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/
 
Title Особливості формування базових якостей дітей у теоретико-практичній спадщині Бориса Грінченка та Софії Русової
Особенности формирования базовых качеств детей в теоретико-практическом наследии Бориса Гринченко и Софии Русовой
Features of forming the basic qualities of children in theoretic-practical heritage of Boris Grinchenko and Sofia Rusova
 
Creator Венгловська, Олена Анатоліївна
Ткач, Марина Сергіївна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті, за результатами вивчення праць представників української педагогічної думки кінця ХІХ – початку
ХХ століть, висвітлено погляди Бориса Грінченка і Софії Русової на проблему формування базових якостей дітей. З’ясовано, що погляди педагогів вирізнялися суголосністю щодо ціннісних засад зростання особистості в дитячому віці. Софія Русова, як і Борис Грінченко, були свідомими того, що набуті базові якості дітей є основою їхнього особистісного становлення. У розвідці розкрито бачення відомих педагогів на особливості формування цих якостей у дітей. Зокрема, закцентовано увагу на меті, завданнях, умовах вироблення в них працьовитості, правдивості, сором’язливості, чесності, патріотизму, милосердя, емпатії, самостійності. Запропоновано ідеї, що можуть бути адаптовані у практику сучасних закладів дошкільної освіти та початкових шкіл.
В статье, по результатам изучения работ педагогов конца ХIХ – начала ХХ века, раскрыты взгляды Бориса Гринченко и Софии Русовой на проблему формирования базовых качеств детей. Установлено, что взгляды педагогов оказались созвучны по проблеме ценностных основ формирования личности в детском возрасте. София Русова, как и Борис Гринченко, считала, что сформированные базовые качества детей являются основой их личностного роста. В статье раскрыто видение известных педагогов особенностей развития этих качеств у детей. В частности, сакцентировано внимание на цели, задачах,
условиях формирования у детей трудолюбия, правдивости, скромности, честности, патриотизма, милосердия,
самостоятельности. Предложены идеи, которые могут быть адаптированы в практику современных учреждений дошкольного образования и начальных школ.
In the article, based on the results of studying the primary sources, the views of Borys Grinchenko and Sofia Rusova on the problem of the formation of basic qualities of children are highlighted. It was founded that the views of teachers were consonant with regard to the research problem. Sofia Rusova, as Borys Grinchenko, was aware that the basic qualities of children formed the basis of their personal growth. The intelligence reveals the vision of famous teachers about the peculiarities of the formation of such qualities in children. In particular, attention is focused on the purpose, tasks and conditions of formation of children of such qualities as: diligence, truthfulness, shyness, honesty, patriotism, mercy, empathy, independence.
Proposed ideas that can be adapted to the practice of modern institutions of preschool education and elementary schools.
 
Publisher Дизайн, Видавництво «Молодий вчений», 2018
 
Date 2018-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23803/1/Venglovska_O_A_Tkach_M_S_BYDTPSBGSR_2018.pdf
Венгловська, Олена Анатоліївна та Ткач, Марина Сергіївна (2018) Особливості формування базових якостей дітей у теоретико-практичній спадщині Бориса Грінченка та Софії Русової Молодий вчений (3 (55)). с. 72-75. ISSN 2304-5809