Запис Детальніше

Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna
Лылык, Ирина Викторовна
 
Description Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Результати дослідження презентуються на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій та конфереії «Маркетинг в Україні».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-05-04T10:42:39Z
2018-05-04T10:42:39Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 1. – С. 4–24.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24413
 
Language uk