Запис Детальніше

Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок
 
Creator Зозульов, Олександр
Москаленко, Олександра
 
Subject маркетингове дослідження
нейромаркетинг
інструменти нейромаркетингу
етапи проведення нейромаркетингового дослідження
айтрекінг
айтрекер
 
Description Необхідність маркетингових досліджень обумовлена потребою зниження ризику прийняття неправильного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану і динаміки факторів навколишнього середовища. В даний час все більше компаній використовують новий напрямок маркетингових досліджень, який об'єднує в собі маркетинг, нейрофізіологію і когнітивну психологію. Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень. У роботі виділено і охарактеризовано основні етапи такого дослідження. Стаття торкається питань, пов'язаних зі спеціальними нейромаркетинговими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень.
Також, виявлено основні причини використання таких інструментів і визначені параметри, які
дослідники аналізують при формуванні висновків і рекомендацій. У статті подані результати дослідження з приводу використання технології айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок. Визначено, що айтрекінг доповнює традиційні методи дослідження, дає нове розуміння проблеми і наочно підтверджує сформовані гіпотези. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб-сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та
критеріїв ефективності маркетингових Інтернет-комунікацій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-05-04T10:48:36Z
2018-05-04T10:48:36Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 1. – С. 29–36.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24414
 
Language uk