Запис Детальніше

Професійна підготовка андрагогів: обґрунтування доцільності в контексті професіоналізації освіти дорослих в Україні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710537/
http://magazine.mdpu.org.ua/index.php/nv/issue/view/86
 
Title Професійна підготовка андрагогів: обґрунтування доцільності в контексті професіоналізації освіти дорослих в Україні
Professional training of andragogues: rationale for expediency in the context of the professionalization of adult education in Ukraine
Профессиональная подготовка андрагогов: обоснование целесообразности в контексте профессионализации образования взрослых в Украине
 
Creator Аніщенко, Олена Валеріївна
 
Subject 37 Education
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті обґрунтовано доцільність професійної підготовки андрагогів і введення професії «андрагог» у Державний класифікатор професій України. Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід підготовки педагогічного персоналу до навчання дорослих у контексті професіоналізації освіти дорослих в Україні. Наведено приклади окремих проектів у галузі неформальної освіти з підготовки педагогічного персоналу до роботи з дорослими. Деталізовано розроблену авторами статті кваліфікаційну характеристику професії (посади) «Андрагог» для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів формальної і неформальної освіти. Акцентовано увагу на необхідності здійснення моніторингу якості надання освітніх послуг для дорослих, розроблення й упровадження механізмів визнання результатів неформального та інформального навчання.
The publication substantiates the expediency of professional training of andragogues and the introduction of the andragogue profession to the State Classification of Occupations of Ukraine. The foreign and domestic experience of training teaching staff for adult education in the context of professional education of adults in Ukraine is analyzed. Examples of individual projects in the field of non-formal education for the teaching staff training to work with adults are given. The authors provide a detailed description of the qualification characteristic of the profession (position) "Andragogue" for pedagogical and scientific and pedagogical workers of the institutions of formal and informal education. The emphasis is put on the need to monitor the quality of adult education services, and to develop and implement mechanisms for recognizing the outcomes of non-formal and informal learning.
В статье обоснована целесообразность профессиональной подготовки андрагогов и введение профессии «андрагог» в Государственный классификатор профессий Украины. Проанализирован зарубежный и отечественный опыт подготовки педагогического персонала для обучения взрослых в контексте профессионализации образования взрослых в Украине. Приведены примеры отдельных проектов в области неформального образования по подготовке педагогического персонала для работы со взрослыми. Детализирована разработанная авторами статьи квалификационная характеристика профессии (должности) «Андрагог» для педагогических и научно-педагогических работников учреждений формального и неформального образования. Акцентировано внимание на необходимости осуществления мониторинга качества предоставления образовательных услуг для взрослых, разработки и внедрения механизмов признания результатов неформального и информального обучения.
 
Publisher Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710537/1/Anishchenko%20O.%20Professional%20training%20of%20andragogues.pdf
- Аніщенко, Олена Валеріївна (orcid.org/0000-0002-6145-2321 <http://orcid.org/0000-0002-6145-2321>) (2017) Professional training of andragogues: rationale for expediency in the context of the professionalization of adult education in Ukraine Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 155-163. ISSN 2219-5203