Запис Детальніше

Features of ratio of priority composition element for visual recursive systems in the objects of art design

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Features of ratio of priority composition element for visual recursive systems in the objects of art design
Особенности соотношения элементов композиции приоритетных для визуальных рекурсивных систем в объектах дизайна
Особливості співвідношення елементів композиції, пріоритетних для візуальних рекурсивних систем в об’єктах дизайну
 
Creator Heher, A.
 
Subject Visual recursive system; elements of composition; binomial coefficient; set; contiguity; compound.
[62 : 111. 852] : 001.8 (045)
Визуальная рекурсивная система; элементы композиции; биномиальный коэффициент; множество; смежности соединение.
[62 : 111. 852] : 001.8 (045)
Візуальна рекурсивна система; елементи композиції; біноміальний коефіцієнт; множина; суміжність; сполука.
[62 : 111. 852] : 001.8 (045)
 
Description A set of composition elements, priority for visual recursive systems (VRS) in facilities of design contains seven elements: line, spot, three-dimensional shape, time, motion, color and lighting. Overview can assume that the line, spot and three-dimensional shape are geometric object, and time, movement, light and shade, color - are phenomenon. Consequently, not all of these elements are characterized by uniformity of nature and properties. This causes difficulty determining the combination of these elements of VRS in the objects of art design. Application of analysis adjacency for the elements of composition allowed to define a set of potentially possible connections. Based on the binomial coefficients calculation and interpretation of the results found that the set of potential elements combinations, priority for VRS includes one hundred and twelve compound. This results reveal approximately understanding of compositional variability of VRS for the art design practiсe.
Множество элементов композиции, приоритетных для визуальных рекурсивных систем (ВРС) в объектах дизайна содержит семь элементов: линия, пятно, объемно-пространственная форма, время, движение, цвет и светотень. Обобщенно можно считать, что линия, пятно, объемно-пространственная форма является геометрическими объектами, а время, движение, светотень, цвет – это явления. Следовательно, не все из перечисленных элементов характеризуются однородностью природы и свойств. Это предопределяет сложность определения особенностей их сочетание при проектировании ВРС. Применение методов анализа смежности элементов композиции позволило определить множество их возможных соединений. На основе вычисления биномиального коэффициента и интерпретации полученных результатов выявлено, что множества возможных соединений элементов композиции, приоритетных для ВРС содержит сто двенадцать комбинаций. Полученные данные приближенно раскрывают понимание композиционно-образной вариативности ВРС для дизайн-проектирования.
Множина елементів композиції, пріоритетних для візуальних рекурсивних систем (ВРС) в об’єктах дизайну містить сім елементів: лінія, пляма, об’ємно-просторова форма, час, рух, колір та світлотінь. Узагальнено можна вважати, що лінія, пляма, об’ємно-просторова форма є геометричними об’єктами, а час, рух, світлотінь, колір – це явища. Отже, не всі з перерахованих елементів характеризуються однорідністю природи та властивостей. Це зумовлює складність визначення особливостей їх поєднання при проектуванні ВРС. Застосування методів аналізу суміжності елементів композиції дозволило окреслити множину їх потенційно можливих сполук. На основі обчислення біноміального коефіцієнту та інтерпретації отриманих результатів виявлено, що множини потенційно можливих сполук елементів композиції, пріоритетних для ВРС містить сто дванадцять комбінацій. Отримані дані наближено розкривають розуміння композиційно-образної варіативності ВРС для дизайн-проектування.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2018-05-08
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/12681
 
Source Теорія та практика дизайну; № 13 (2017); 68-76
Теория и практика дизайна; № 13 (2017); 68-76
Theory and practice of design; № 13 (2017); 68-76
 
Language uk