Книга як засіб розвитку сприйняття світу дитиною
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Книга як засіб розвитку сприйняття світу дитиною
Book as a means of child perception of the world Книга как средство развития восприятия мира ребенком |
|
Creator |
Yefimova, M.
|
|
Subject |
Дитяча книга; світосприйняття; релігійний; розважальний; інформаційний аспект; навчально-пізнавальна; творчо-моделювальна; ігрова та комунікативна функція.
7.012:028.5 Children's book; outlook; religious; entertaining; informative aspect; educational-cognitive; creative-modeling; game and communicative function. 7.012:028.5 Детская книга; мировосприятие; религиозный; развлекательный; информационный аспект; учебно-познавательная; творчески моделирующая; игровая; коммуникативная функция. 7.012:028.5 |
|
Description |
У науковій статті визначено, що книга виступає засобом сприйняття світу дитиною, яка формується на основі релігійного, освітнього, розважального та інформаційного аспекту, що змінювались та доповнювали однин одного в історичному поступі суспільства. Представлено важливісь навчально-пізнавальної, творчо-моделювальної, ігрової та комунікативної функцій. Виявлено, що кожен конкретний етап розвитку суспільства мав свою сферу впливу на процес сприйняття та усвідомлення дитиною світу через книгу, що викликало і відповідні зміни в її змістовій та формальній організації.
In the scientific studies determined that the book advocates a means of child perception of the world that is based on religious, educational, entertaining and informative aspect, and changing odnin complement each other in the historical development of society. Submitted important educational, cognitive, modeling, game and communicative functions. Revealed that any given stage of social development had its sphere of influence on the perception and understanding the world through a child a book that caused a corresponding change in its semantic and formal organization. В научной статье определено, что книга выступает средством развития восприятия мира ребенком, которая формируется на основе религиозного, образовательного, развлекательного и информационного аспекта, менялись и дополняли одно друга в историческом развитии общества. Представлена важность учебно-познавательной, творчески моделирующей, игровой коммуникативной функции. Выявлено, что каждый конкретный этап развития общества имел свою сферу влияния на процесс восприятия и осознания ребенком мира через книгу, что вызвало и соответствующие изменения в ее содержательной и формальной организации. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-03-28
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/12545
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 12 (2017); 78-86
Теория и практика дизайна; № 12 (2017); 78-86 Theory and practice of design; № 12 (2017); 78-86 |
|
Language |
uk
|
|