Педагогічна діагностика як частина управління самостійною роботою студентів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710558/
http://umo.edu.ua/images/content/novyny/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%2029.09.17_2.pdf |
|
Title |
Педагогічна діагностика як частина управління самостійною роботою студентів
Pedagogical Diagnostics as a Part of Management of Students’ Independent Work |
|
Creator |
Kolgatin, O.
Kolgatina, L. |
|
Subject |
001.9 Dissemination of ideas
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Розглянуто сутність педагогічної діагностики та її функцій у навчальному процесі. Проаналізовано використання педагогічної діагностики в дистанційному навчанні, щоб допомогти студенту підібрати для нього підходящий варіант самостійної роботи, що сприяє особистій орієнтації навчального процесу. Запропоновано структуру системи педагогічної діагностики, обговорюються вимоги до системи, етапи та порядок її проектування.
The essence of pedagogical diagnostics and its functions in the learning process is considered. The use of pedagogical diagnostics in distance learning to help the student in choosing the expedient for him variant of independent work that contributes to personal orientation of the educational process is analysed. Structure of the pedagogical diagnostics system is proposed, requirements to the system, the stages and procedure of its design are discussed. |
|
Publisher |
Університет менеджменту освіти
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710558/1/Kolgatin_Courses_Manegement%200f%20independent%20work_2017_%D0%94%D0%BB%D1%8F%20%D0%B1%D0%B8%D0%B1%D0%BB..pdf
- Kolgatin, O. and Kolgatina, L. (2017) Pedagogical Diagnostics as a Part of Management of Students’ Independent Work Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Управління якістю вищої освіти: проблеми та перспективи». pp. 216-224. |
|