Comparative study of overall dimensions and arranging of classroom desks with different shapes of worksurfaces
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Comparative study of overall dimensions and arranging of classroom desks with different shapes of worksurfaces
Сравнительный анализ габаритов и размещения ученических столов с рабочими поверхностями разных форм Порівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхні |
|
Creator |
Kosenko, D.
|
|
Subject |
Furniture; classroom furniture; flexible learning space; furniture combinatorics; collaborative desks.
684.4: 37 Мебель; ученическая мебель; гибкое учебное пространство; комбинаторика мебели; столы для групповой работы. 684.4: 37 Меблі; учнівські меблі; гнучкий навчальний простір; комбінаторика меблів; трапецієвидні; асиметричні; столи для групової роботи. 684.4: 37 |
|
Description |
Collaborative school desks with non-rectangular worksurfaces are studied from the point of room area needed. Found that both trapezoid and petal-shaped desks should be bigger in overall dimensions comparing to rectangular desks to meet the needs of academic work. Equipping classrooms with collaborative desks needs more room space while arranging desks either in rows or in groups.
Проанализированы модульно-комбинаторные ученические столы рабочими поверхностями отличной от прямоугольной формы с точки зрения рациональности использования площади помещения. Установлено, что для нужд академической учебной работы как трапециевидные, так и асиметричные («лепестковые») столы должны иметь большие габариты, чем аналогичные прямоугольные. Такие столы требуют большей площади помещения, чем ученические столы с прямоугольными рабочими поверхностями, как при традиционном рядном размещении, так и в случае расстановки для микрогрупповой работы. Проведено порівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхні. Проаналізовано модульно-комбінаторні учнівські столи з робочими поверхнями, що мають форму, відмінну від прямокутної, з погляду раціональності використання площі приміщення. Встановлено, що для потреб академічної навчальної роботи як трапецієвидні, так і асиметричні («пелюсткові») столи мусять мати більші габарити, ніж аналогічні прямокутні. Такі столи потребують більшої площі приміщення, ніж учнівські столи з прямокутними робочими поверхнями, як за умов традиційного рядного розміщення, так і у випадку розміщення для мікрогрупової роботи. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-05-08
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/12688
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 13 (2017); 156-168
Теория и практика дизайна; № 13 (2017); 156-168 Theory and practice of design; № 13 (2017); 156-168 |
|
Language |
uk
|
|