Використання відеозасобів у технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23875/
2227-2844 |
|
Title |
Використання відеозасобів у технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Использование видеосредств в технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов The use of video tools in the technology of contextual education of a future teacher of elementary school |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У представленій статті надається авторське тлумачення технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, характеризуються її провідні складники й доводиться доцільність використання у ній відеозасобів. Автор наводить конкретні приклади застосування відеозасобів у межах базових форм діяльностей студентів.
В представленной статье предоставляется авторское толкование технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов, характеризуются ее ведущие составляющие и приходится целесообразность использования в ней видеосредств. Автор приводит конкретные примеры применения видеосредств в пределах базовых форм деятельностей студентов. The article presents the author's interpretation of the technology of contextual education for the future teacher of elementary school, describes its leading components and proves the feasibility of using video media in it. The author gives concrete examples of the use of video means within the framework of the basic forms of activities of students. |
|
Publisher |
ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка»
|
|
Date |
2013-07
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23875/1/V_Zhelanova_V_LNUITSH_13%28272%29_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2013) Використання відеозасобів у технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки) (13). с. 231-241. ISSN 2227-2844 |
|