Запис Детальніше

Суб'єктні феномени контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23879/
 
Title Суб'єктні феномени контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Субъектные феномены контекстного обучения будущего учителя начальных классов
Subjective phenomena of contextual education of the future teacher of elementary school
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У представленій статті на підставі аналізу провідних наукових підходів щодо суб'єктної сфери особистості визначено поняття "суб'єкт", "суб'єктність", "професійна суб'єктність". Автор обґрунтовує суб'єктні феномени контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, суб'єктну професійну позицію, педагогічну активність, суб'єктивний досвід, здатність до рефлексії, антиципацію, потяг до суб'єктивного самоздійснення.
В представленной статье на основании анализа ведущих научных подходов к субъектной сферы личности определено понятие "субъект", "субъектность", "профессиональная субъектность". Автор обосновывает субъектные феномены контекстного обучения будущего учителя начальных классов, субъектной профессиональной позиции, педагогическое активность, субъективный опыт, способность к рефлексии, антиципацию, тяга к субъективного самореализации.
In the presented article, on the basis of the analysis of the leading scientific approaches to the subject sphere of the individual, the notion of "subject", "subject", "professional subjectivity" is defined. The author substantiates the subject contextual phenomena of the future teacher of elementary school, subject professional position, pedagogical activity, subjective experience, ability to reflect, anticipation, attraction to subjective self-realization.
 
Publisher Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
 
Date 2012-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23879/1/V_Zhelanova_V_LNUITSH_5%28240%29_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2012) Суб'єктні феномени контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (5). с. 97-110. ISSN 2227-2844