Запис Детальніше

Реалізація рефлексивно-орієнтованого підходу у контекстному навчанні майбутнього вчителя початкових класів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23885/
2411-1007
 
Title Реалізація рефлексивно-орієнтованого підходу у контекстному навчанні майбутнього вчителя початкових класів
Реализация рефлексивно-ориентированного подхода в контекстном обучении будущего учителя начальных классов
Realization of the reflexive-oriented approach in the context learning of the future teacher of elementary school
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У поданій статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти проблеми педагогічної рефлексії, а також можливість реалізації рефлексивно-орієнтованого підходу та впровадження певних технологій в межах контекстного навчання.
В данной статье рассмотрены теоретико-методологические аспекты проблемы педагогической рефлексии, а также возможность реализации рефлексивно-ориентированного подхода и внедрения определенных технологий в рамках контекстного обучения.
The article deals with theoretical and methodological aspects of the problem of pedagogical reflection, as well as the possibility of implementing a reflexive-oriented approach and the introduction of certain technologies within context-based learning.
 
Publisher Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23885/1/V_Zhelanova_V_PU_37_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2011) Реалізація рефлексивно-орієнтованого підходу у контекстному навчанні майбутнього вчителя початкових класів Вісник Прикарпатського університету (37). с. 177-180. ISSN 2411-1007