Особливості створення і розвитку бренда вищого навчального закладу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості створення і розвитку бренда вищого навчального закладу
|
|
Creator |
Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-05-17T07:42:05Z
2018-05-17T07:42:05Z 2018-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко О. Л. Особливості створення і розвитку бренда вищого навчального закладу / Шевченко О. Л. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 36–38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24541 |
|
Language |
uk
|
|