Запис Детальніше

Особливості створення і розвитку бренда вищого навчального закладу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості створення і розвитку бренда вищого навчального закладу
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-05-17T07:42:05Z
2018-05-17T07:42:05Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Особливості створення і розвитку бренда вищого навчального закладу / Шевченко О. Л. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 36–38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24541
 
Language uk