Запис Детальніше

Логістика як взаємодоповнююча складова маркетингової діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Логістика як взаємодоповнююча складова маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Зарічна, О. В.
 
Subject 658.7:339.138
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-05-17T10:22:13Z
2018-05-17T10:22:13Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Зарічна О. В. Логістика як взаємодоповнююча складова маркетингової діяльності підприємства / Зарічна О. В. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 47–48.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24545
 
Language uk