Логістика як взаємодоповнююча складова маркетингової діяльності підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Логістика як взаємодоповнююча складова маркетингової діяльності підприємства
|
|
Creator |
Зарічна, О. В.
|
|
Subject |
658.7:339.138
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-05-17T10:22:13Z
2018-05-17T10:22:13Z 2018-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зарічна О. В. Логістика як взаємодоповнююча складова маркетингової діяльності підприємства / Зарічна О. В. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 47–48.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24545 |
|
Language |
uk
|
|